سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تاکید کرد: دامغان مقصد گردشگری بین المللی است و سرمایه‌گذاری در آن به توسعه این شهر کمک جدّی می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، حسین عباسپور با توجه به تاکیدات حوزه دانشجویی و فرهنگی در موضوع ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان فرهنگی گفت: دامغان شهری با قدمت 7 هزار سال و با حضور آثار ارزشمند تاریخی و بناهای باستانی، یکی از مهمترین شهرها برای ایجاد شرکت دانش‌بنیان فرهنگی با موضوع گردشگری بین‌المللی است.

سرپرست واحد دامغان از موقعیت جغرافیایی دامغان گفت و خاطرنشان کرد: در 15 کیلومتری شمال این شهر با آب و هوای خزری روبرو می‌شویم و در فاصله 40 کیلومتری در جنوب دامغان، کویر بکر و جذابی را می‌بینیم که مورد توجه و اقبال بسیاری از گردشگران اروپایی است.

عباسپور افزود: با توجه به تاکیدات دکتر طه هاشمی و توصیه موکد به ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان فرهنگی ضرورت دارد از فضا، امکانات و شرایط جغرافیایی دامغان به منظور ایجاد و توسعه گردشگری بین‌المللی استفاده کنیم.

عضو هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، دامغان را شهری مستعد در زمینه‌ی گردشگری دانست و تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در گردشگری بین‌المللی، تلاشی موفق با کمترین میزان ریسک اقتصادی در این شهر خواهد بود.

عباسپور با توجه به تاکید نماینده مردم شریف دامغان در مجلس شورای اسلامی به توسعه گردشگری در این شهر گفت: با همکاری نماینده دامغان در تامین فضاهای اقامتی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری، می‌توانیم به توسعه دامغان کمک کنیم و نگاه جهانیان را بر گوهر کویر بگشاییم.

200

کد خبر: 706669

وب گردی

وب گردی