بیماران بستری در بیمارستان های عراق به سرعت به ایران منتقل می شوند

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین گفت:بیماران بستری در بیمارستان های عراق به سرعت به ایران منتقل می شوند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر پیرحسین کولیوند با اشاره به ادامه فعالیت نیروهای کمیته بهداشت و درمان اربعین در عراق و مرزهای سه گانه، گفت:بیماران بستری در بیمارستان های عراق به سرعت به ایران منتقل می شوند.

وی با اشاره به شلوغی بیمارستانهای عراق افزود: برای رسیدگی بهتر و بیشتر تمامی بیماران بستری در بیمارستان های عراق از طریق مرز مهران به کشور عزیزمان منتقل شده و در بیمارستان امام حسین(ع) شهر مهران و یا در صورت نیاز در دیگر بیمارستان های ایلام بستری می شوند.همچنین تدابیر لازم برای انتقال این بیماران توسط اورژانس کشور اندیشیده شده و انتقال بیماران با هدف ارایه خدمات مطلوب و بهتر انجام می شود.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین با اشاره به خلوت شدن شهرهای کربلا و نجف و خروج زائران ایرانی از کشور عراق، گفت: تا زمانی که زائران ایرانی در کشور عراق حضور دارند کمیته بهداشت و درمان به این عزیزان خدمت دهی کرده و از انجام وظایف خود کوتاهی نخواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش دما در شهرهای نجف و کربلا و همچنین کاهش دما در کشور اسلامی خودمان،لازم است که زوار عزیز نکات لازم برای حفظ سلامتی خود را مد نظر داشته باشند.

دکتر کولیوند افزود: به همه عزیزانی که در حال برگشت به کشور هستند توصیه می کنیم که در مسیر بازگشت عجله نکنند و نکات ایمنی مربوط به رعایت قوانین رانندگی را در نظر داشته باشند تا به سلامت به مقصد خود برسند.

700/701

کد خبر: 706767

وب گردی

وب گردی