سرپرست سازمان امداد و نجات: به ٢٣٠٢٣ نفر از زائران اربعین خدمات امدادی ارائه شد

سرپرست سازمان امداد و نجات به تشریح گزارش خدمات امدادی به زائرین اربعین حسینی از ١٧آبان الی ٢ آذر ٩٥ پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی سلیمی به تشریح گزارش خدمات امدادی به زائرین اربعین حسینی از ١٧آبان الی ٢ آذر ٩٥ پرداخت و به ایسکانیوز گفت: تعداد کل مراجعین به پایگاه های امداد و نجات ٣٧١٥٠ نفر بود که طی آن ماموران این سازمان به ٢٣٠٢٣ نفر از زائران خدمات امدادی مانند اسکان،کنترل قند و فشارخون ارائه کردند.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی به ١٣٩٧٣ نفر از زائران اربعین حسینی خدمات سرپایی شام پانسمان و... ارائه شد. همچنین ماموران سازمان امداد و نجات 219 نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند که 207 نفر به صورت زمینی و 19 نفر به صورت هوایی انتقال داده شدند.

سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به عملیات ترافیکی در طرح ملی امداد ونجات اربعین حسینی از ١٧آبان الی ٢ آذر ٩٥ گفت: تعداد کل عملیات هایی که توسط سازمان امداد و نجات انجام شد 69 مورد بود که 42 عملیات در استان ایلام، 16 عملیات در استان خوزستان، 6 عملیات در استان لرستان، 3 عملیات در استان کرمانشاه و 2 عملیات در استان فارس صورت گرفت.

وی افزود: در جریان این عملیات ها 520 نفر دچار حادثه شدند همچنین تعداد کل مصدومان 255 نفر بود که 92 نفر آن ها توسط ماموران سازمان امداد و نجات به مراکر درمانی منتقل شدند که 84 نفر به صورت زمینی و 8 نفر به صورت هوایی منتقل شدند. سایر مصدومین توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سلیمی تاکید کرد: ماموران سازمان امداد و نجات در طرح ملی امداد ونجات اربعین حسینی به 24 نفر از هموطنان خدمات سرپایی ارائه کردند همچنین موفق به امدادرسانی به 28 نفر در عملیات های رهاسازی شدند.

700/701

کد خبر: 706786

وب گردی

وب گردی