جلسه هم اندیشی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما با مدیران سما تهران

جلسه شورای مدیران مدارس سما تهران  با حضور قاسم یزدان پناه معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما دکتر فرشاد مشاور ریاست سازمان ، دکتر علیرضا آزادبر رئیس مرکز فرهنگی و آموزشی سما تهران ،مدیران و مسئولین این مرکز در محل مجتمع پسرانه سما پاسداران برگزارشد.  در ابتدا مدیر مجتمع ضمن خیر مقدم به کلیه میهمانان به ارائه گزارش پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا آزادبر ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به بیان اهمیت نقش نیروهای توانمند در مدرسه اشاره کرد و گفت : در انتخاب نیروها در مدارس با توجه به نقش کلیدی و حساس آنان باید دقت نظر لازم بکار گرفته شود.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که سرنوشت دانش آموزان به دست ماست ، انتخاب نیروهای کارآمد در راستای رسالت سازمان سما بسیار حائز اهمیت است.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما نیز ضمن تاکید بر نقش مهم مدیر در مدرسه گفت : مدیر در مدرسه نقش وزیر آموزش و پرورش را دارد.

وی با اشاره به ویژگی های یک مدیر توانمند ادامه داد : " یک مدیر توانمند مدیری است که در هر شرایطی و با هر فضایی چه در ستاد چه در صف کار خود را به نحو احسن انجام می دهد تا با یک روش مشخص چراغ روشنی را پیش روی کلیه همکاران خود قراردهد".

وی با بیان اینکه اداره مدرسه با سیستم مشخص وضابطه مند به مدیران کمک شایان ذکری خواهد کرد گفت " مدیران باید مدرسه را با سیستم مشخص و هدفمند اداره نماید تا بتواند مشکلات را با توجه به سیستم موجود حل نماید.

مشاور ریاست سازمان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما در جمع مدیران تهران گفت : "امیدواریم با بهره گیری از توانمندهای موجود و انعکاس نارسایی ها به ریاست سازمان سما در برطرف کردن مشکلات پیشرو گام موثری برداشته شود".

در ادامه موضوعاتی نظیر مسائل فرهنگی ،نقش اولیا و مربیان،اهمیت برقراری ارتباط با دانش آموزان با توجه به تفاوت نسل ها ، فناوری نانو، بودجه پژوهش مدارس، انسیتو زبان و ... توسط مدیران سما تهران مطرح گردید.

200

کد خبر: 706847

وب گردی

وب گردی