پرداخت بیش از 23هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات توسط دانشگاه آزاد اسلامی به کارکنان، اعضای هیات علمی، دانشجویان و اجرای پروژه های عمرانی دانشگاه

تسهیلات پرداختی از محل صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی، سیستم بانکی و سایر منابع به کارکنان، اعضای هیات علمی، دانشجویان و اجرای پروژه های عمرانی این دانشگاه از مهر 92 تا 31 مرداد 95 بیش از 23هزار و 600 میلیارد ریال است.

به گزارش ایسکانیوز، بنا به اعلام معاونت مالی و اداری دانشگاه در 3 سال گذشته بالغ بر 8هزار میلیارد ریال تسهیلات تنها از منابع دانشگاه، به کارکنان، اعضای هیات علمی، دانشجویان و اجرای پروژه های عمرانی پرداخت شده است.

همچنین در سه سال گذشته میزان تسهیلات پرداختی دانشگاه آزاد اسلامی از منابع سیستم بانکی به شرح زیر است بالغ بر 6هزار و 700 میلیارد ریال به اعضای هیات علمی، بیش از 4هزار و 700 میلیارد ریال به کارکنان، 372 میلیارد ریال به دانشجویان و بیش از 2هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی تسهیلات از منابع سیستم بانکی توسط دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت شده است.

بر این اساس، در 3 سال گذشته بیش از 14هزار میلیارد ریال تسهیلات از طریق سیستم بانکی توسط دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت شده است.

لازم به ذکر است در این فاصله زمانی میزان وام ازدواج دانشجویی از طریق سیستم بانکی بیش از 1200 میلیارد ریال بوده است، بر هین اساس می توان گفت دانشگاه آزاد اسلامی در 3 سال گذشته به طور مجموع بیش از 23هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات از منابع دانشگاه و سیستم بانکی کشور به کارکنان، اعضای هیات علمی، دانشجویان و اجرای پروژه های عمرانی این دانشگاه اختصاص داده است.

شایان ذکر است به جز پروژه های عمرانی، دانشگاه هیچ وثیقه ای برای تسهیلات مذکور قرار نداده و وام گیرندگان تنها با معرفی ضامنین خود، از تسهیلات بهره مند شده اند.

200

کد خبر: 706855

وب گردی

وب گردی