ناظم الشریعه: در دو هفته آینده اردو‌های تدارکاتی برگزار می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: قصد داریم از بازیکنان جوان در دوستانه برابر روسیه استفاده کنیم تا آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه در خصوص اردو‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: قرار است در هفته آینده اردوی تدارکاتی برای بازیکنان برگزار کنیم تا ملی پوشان به شرایط آمادگی مناسبی برسند و با هماهنگی هر چه بیشتر به مصاف تیم دوم جهان برویم.

وی افزود: دنبال این هستیم تا برنامه‌های اردویی را برگزار و بهترین شرایط را برای تیم ملی فوتسال فراهم آوریم تا بازیکنان بتوانند در دو دیدار مهم پیش رو برابر تیم دوم جهان، عملکرد مناسبی داشته باشند. ضمن اینکه قصد داریم از بازیکنان جوان در این دو مسابقه استفاده کنیم و مورد ارزیابی قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: قرار گرفتن بازیکنان جوان و با تجربه در کنار یکدیگر باعث می‌شود تا تیم ملی فوتسال در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد و از عنوان‌هایی که در میادین بین المللی و جهانی به دست می آورد، دفاع کند.

ناظم الشریعه گفت: جلسات هماهنگی مختلفی را برای برگزاری اردوهای تدارکاتی برگزار می‌شود تا بازیکنان مد نظر را ارزیابی کرده و با رفع نقاط ضعف و قوت تیم، عملکرد مناسبی را در بازی‌های پیش رویمان به جای بگذاریم.

602/101

کد خبر: 706916

وب گردی

وب گردی