بهمن رستمی مطرح کرد:  تدوین 20 برنامه برای احیاء ورزش ورامین

با حکم رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ، بهمن رستمی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین شد.

به گزارش ایسکانیوز، رستمی درحال حاضر با حفظ سمت بعنوان ریاست اداره ورزش و جوانان بخش جوادآباد در اداره ورامین حضور پیدا کرده تا بتواند با عملیاتی نمودن برنامه ها شرایط را برای موفقیت ورزش دیار 15 خرداد مهیا نماید .

وی پس از معرفی ، به ارایه برنامه های تدوین شده خود پرداخت و اظهار کرد : با توجه به شناخت کافی از ورزش منطقه ، 20 برنامه در سه بخش تدوین نموده ام تا بتوان تا پایان سال با بهره مندی از پتانسیل موجود شرایط را در حوزه های جوان ، همگانی و ورزش بهبود بخشید .

رستمی ادامه داد : در حوزه جوانان 8 برنامه طرح ریزی گردیده که شامل ؛ برگزاری مستمر لیگ در رشته های المپیکی ، تقدیر از قهرمانان ورزشی بین المللی به بالا ، ساماندهی هیاتهای ورزشی ، بهره مندی از پتانسیل های بومی در راس هیاتهای ورزشی ، تدوین تقویم ورزشی بصورت فصلی ، تشکیل تیم اسپانسرینگ جهت حمایت مالی از ورزش ، نوسازی اماکن ورزشی و ساماندهی چارت تشکیلاتی اداره میباشد .

رییس جدید اداره ورزش و جوانان ورامین گفت : ساماندهی و شناسایی نخبگان در عرصه های مختلف ، همکاری با ادارات ، نهادها و ارگانها جهت رفع مشکلات جوانان در قالب همایش ، تدوین برنامه های فصلی در راستای گفت و گوی جوانان با مسوولان منطقه ، برگزاری همایش ملی جوانان و نخبگان ، همکاری با مراکز آموزش عالی جهت تدوین مقاله مقابله با معضلات موجود جوانان ، همکاری با مراکز و دفاتر ازدواج آسان و تبلیغ این فریضه مهم و برپایی نشست های مختلف با موضوعات مذهبی و مناسبتی از جمله برنامه های حوزه جوانان خواهد بود .

رستمی افزود : در بخش ورزش همگانی ؛ فعال سازی انجمن های هیات همگانی ، ساماندهی مربیان ورزش همگانی بخصوص ورزش صبحگاهی ، برپایی همایش های مختلف در میان ورزشکاران همگانی ، تدوین تقویم ورزش همگانی و ساماندهی ورزش صبحگاهی مدنظر قرار گرفته است .

وی در پایان گفت و گوی خود اظهار کرد : خوشبختانه ورامین دارای پتانسیل های ناب در بخشهای مختلف میباشد که میتوان با مدیریت مبتنی بر اصولی همچون دلسوزی ، مهارت ، دوری از حاشیه ها و پرهیز از هرگونه جانب داری ، منافع شخصی و حزبی در کنار شناخت کافی از جامعه هدف ، به آنچه که مدنظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راس آن مقام معظم رهبری میباشد دست یافت.

200

کد خبر: 706922

وب گردی

وب گردی