رئیس واحد بابل مطرح کرد: طرحهای تحقیقاتی کاربردی اولویت حوزه پژوهش قرار گیرد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بابل گفت: برای پیشبرد اهداف وارتقاء کیفیت علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل باید ازطرحهای تحقیقاتی کاربردی حمایت کنیم،حوزه پژوهش و فن آوری دراین بخش بیشتر تلاش کند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت السلام دکتر حسن قلی پور در جلسه شورای اداری واحد بابل ضمن گرامیداشت پنجم آذرماه آغازهفته بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: بسیج فعالترین بدنه نظام مقدس جمهموری اسلامی است، که برای دفاع از کیان این نظام بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی به ویژه درروان هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشته که قابل تقدیر است.

رئیس واحد بابل به اخلاص ورشادتهای بسیجیان اشاره کرد وافزود: بسیج نهادیست که به فرمان حضرت امام خمینی(ره)تشکیل شد و تا به امروزعملکردهای خوبی از خود نشان داد در تمام صحنه ها حضورفعال داشته است،بسیج دانشجویی یکی ازکانونهای پویا وارزشی دانشگاهها و مراکز آموزشی هستند.

قلی پورتوجه به فعالیت های پژوهشی را مهم خواند وگفت: حوزه پژوهش و فعالیتهای تحقیقاتی یکی ازمهمترین ارکان دانشگاه است پس برای شکوفایی و ارتقای آن باید استادان تلاش کنند.

رئیس واحد بابل خاطر نشان کرد: فرهنگ وهنر و ترویج آن در دانشگاه در راستای منویات مقام معظم رهبری باید خوب نهادینه شود، تا استادان ودانشجویان با بهره گیری از فرهنگ اصیل اسلامی مسیر تعالی را طی کنند.

عضو هیأت امنای استان مازندران حفظ وحراست از کیان دانشگاه آزاداسلامی را ضروری دانست واظهارداشت: همه دانشگاهیان وظیفه دارند از نعمت بزرگ خدا دادی که بعد از انقلاب با پیشنهاد حضرت آیت اله هاشمی وکمک وحمایت حضرت امام خمینی(ره) و اکنون هم با هدایت و راهنمایی های مقام عظمای ولایت حضرت آیت اله خامنه ای شکل گرفته در حال پیشرفت است از آن دفاع و نگهداری کنیم.

200

کد خبر: 706996

وب گردی

وب گردی