فعالین عرصه علم و فناوری استان اردبیل تکریم شوند

عضو کمیته داوری جشنواه جهادگران علم و فناوری استان اردبیل گفت: تکریم فناوران استان دستاورد مهم جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج علمی و پژوهشی است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر داوود حسن پناه در حاشیه جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج علمی و پژوهشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ده قشر بسیج علمی، اساتید دانشگاه و چهره های علمی برجسته استان در جشنواره جهادگران علم و فناوری حضور یافتند.

وی با بیان اینکه معرفی افراد مستعد و فعالین عرصه علم و فناوری به مسئولین در جهت توسعه علمی استان نقش مهمی ایفا می کند، افزود: تکریم و تقدیر از قشر علمی استان دیگر دستاورد مهم جشنواره جهادگران علم و فناوری است.

عضو خانه نخبگان بسیج علمی استان با یادآوری اینکه امروزه رقابت بین ملل بر سر دانش و فناوری است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه کشور ما در زمینه علم و فناوری به دستاوردهای عظیمی رسیده است به طوری که قابل رقابت با سایر کشورهای جهان است.

حسن پناه با بیان اینکه سازمان بسیج علمی پژوهشی استان در راستای حمایت از ایده های مخترعان مسئولیت خطیری برعهده دارد، تاکید کرد: لازم است مسئولین از طرح های پژوهشی حمایت کنند تا به شکوفایی و رونق اقتصادی کشور دست یافت.

رئیس کارگروه علمی و آموزشی بسیج علمی استان اردبیل با اشاره به ضرورت تداوم رویدادهای علمی در سطح استان، افزود: دعوت از سرمایه گزاران، تولیدکننده ها و صاحبان صنایع و نیز ایجاد ارتباط بین علم با بخش تولید و صنعت باید مورد توجه مسئولین استان باشد.

کد خبر: 707052

وب گردی

وب گردی