سازمان های مردم نهاد با نقد منصفانه زمینه توسعه تعامل با دستگاه های اجرایی را فراهم می کنند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: سازمان های مردم نهاد در پرسمان ها و نشست های تخصصی با مدیران دستگاه های اجرایی سعی می کنند که با طرح مسایل و مشکلات و چالش ها و با نقد منصفانه زمینه تعامل و همکاری را بین خود و دستگاه های اجرایی توسعه بدهند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، شفیع شفیعی در نشست با جمعی از جوانان با اشاره به همت و تلاش موسسه مدیران جوان خدمت و تلاش در برگزاری پرسمان‌ها و نشست‌های تخصصی با دعوت از مدیران کل دستگاه‌های مختلف به شکل مناسبتی و یا غیرمناسبتی در ایجاد یک تعامل مثبت و سازنده اظهار کرد: ما هر چه قدر به نقطه تعامل و همکاری و همراهی نزدیک می‌شویم، قطعا در پیشبرد اهداف موفق عمل خواهیم کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با بیان اینکه امروزه بیش از هر زمان دیگر زمینه‌های تعامل مثبت و سازنده می‌تواند راهکار و راهبردی اساسی برای پیشبرد امور باشد گفت: مدیران تلاشگر و پاسخگو با حرکتی منسجم همواره تلاششان بر این است تا پاسخی صریح و شفاف به مطالبات مردمی بدهند تا روشنگری در اذهان مردم نیز ایجاد شود.

وی در ادامه یادآور شد: مدیران پاسخگو در برابر مطالبات، نقدها و پرسش‌های متعدد در حقیقت شایستگانی هستند که برای پیشبرد اهداف نظام اجرایی و مدیریتی احترام خاص به تعامل و ارتباط دو سویه قائل هستند.

شفیعی افزود: امیدواریم برگزاری چنین نشست‌‌ها زمینه‌ای را فراهم کند تا ارتباطات، تعامل و همکاری‌های دوسویه با یک روند مثبت و سازنده در مسیر حل مشکلات جامعه و عموم مردم اتفاق بیفتد.

وی در پایان از دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان چنین پرسمان‌ها ونشست‌های دو جانبه و چند جانبه قدردانی کرد.

کد خبر: 707056

وب گردی

وب گردی