دکتر میرزاده در حوزه مدیریت و توانمندی قائل به جنسیت نیست

عضو شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد با بیان اینکه دکتر میرزاده در حوزه مدیریت و توانمندی قائل به جنسیت نیست گفت: هدف اصلی شورای راهبردی زنان فرهیخته توانمند سازی زنان در حوزه های دانشگاهی، هیات علمی و شناسایی زنان توانمند است.

زرین تاج پرهیزکار در گفت وگو با ایسکانیوز بیان داشت: دکتر میرزاده با دستور تشکیل شورای زنان نشان داد که که انسانی با منشی بزرگ و نو اندیش است و تصمیمات درست اتخاذ می کند و در حوزه مدیریت و توانمندی قائل به جنسیت نیست.

وی در خصوص شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به عنوان رئیس شورای زنان فرهیخته استان البرزو عضو کمیته تشکیلات و ارتباطات شورای راهبردی اذعان دارم که این شورا یک حوزه تازه تاسیس است و با اعتبار دکتر میرزاده تاسیس شده و هدف اصلی این شورا توانمند سازی زنان در حوزه های دانشگاهی، هیات علمی و همچنین شناسایی زنان توانمند است.

رئیس شورای راهبردی زنان استان البراز تصریح کرد: شروع به کار این شورا توسط دکتر میرزاده در سال 1392 صورت گرفته است و ریاست شورا برعهده دکتر فاطمه طباطبایی قرار داده شده است و حدود یک سال بعد به فعالیت این شورا در استان های دیگر به دستور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، ابلاغ و شروع شد.

پرهیزکار تصریح کرد: شورای راهبردی زنان فرهیخته در تمام استان های کشور راه اندازى شده و متناسب با یکسری مقدمات که توسط دکتر طباطبایی رئیس شورای راهبردی زنان صادر می شود؛ اقداماتی در هر واحد دانشگاهی صورت می گیرد که این راهبردها راهگشاى واحدهاى دانشگاهى براى فعالیت زنان است.

205/200

کد خبر: 707084

وب گردی

وب گردی