حادثه ای دردناک جان پدر بازیکن سابق پرسپولیس را گرفت

بازیکن تیم فوتبال پدیده در سوگ پدر خود نشست. پدر وی شب گذشته بر اثر گاز گرفتگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، با آغاز زودهنگام فصل سرما، مرگ خاموش هم از راه رسیده و در شهرهای مختلف نشت گاز قربانی می‌گیرد. این بار در مشهد و در منطقه شاندیز، گازگرفتگی باعث فوت یک مرد میانسال شد که پسرش برای فوتبالی‌ها چهره‌ای آشناست.

زنده یاد ماشالله حقیقی شاندیز، پدر رضا حقیقی شاندیز، ملی‌پوش سابق پرسپولیس که حالا پیراهن پدیده مشهد را می‌پوشد، شب گذشته در منزل مسکونی خود واقع در منطقه شاندیز مشهد دچاز گاز گرفتگی شد و متاسفانه تلاش پزشکان برای نجات این مرحوم بی‌فایده بود.

باشگاه پدیده خراسان در پیامی با تسلیت به رضا حقیقی، برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر از خداوند آرزو کردند.

در این پیام آمده است: رضا حقیقی عزیز؛همه ما از شنیدن این خبر تلخ متاثر هستیم. از دست دادن پدر عزیز و گرامیتان ضایعه بزرگی است. تک تک اعضا باشگاه پدیده از صمیم قلب به شما و خانواده داغدارتان تسلیت می گوییم.

از خداوند متعال برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی را آرزو می کنیم و برای این عزیز از دست رفته مغفرت و آمرزش الهی را ازدرگاه خدواند متعال مسالت داریم. ما را در غم بزرگ خود شریک بدان.

ایسکانیوز، هم این ضایعه دردناک را به رضا حقیقی و خانواده داغدارش تسلیت عرض می کند.

602/101

کد خبر: 707114

وب گردی

وب گردی