فراخوان ششمین دوسالانه نقاشی «دامون‌فر» ویژه جوانان زیر ۲۵ سال ایران منتشر شد و نقاشان تا ۱۸ آذرماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این دوسالانه، سیف‌الله پویاراد - مدیر دوسالانه نقاشی دامون‌فر - در این‌باره گفت: از سال ۱۳۸۵ به‌طور مستمر این دوسالانه را با هدف حمایت از هنرمندان جوان و شکل‌گیری بستری برای تبادل تجربیات نخبگان هنر و جوانان هنرمند برگزار می‌کنیم. امیدوارم مثل هر دوره شاهد آثاری باکیفیت بالاتر از جوانان باشیم و چهره‌هایی تازه به جامعه هنری معرفی کنیم.

او ادامه داد: امسال علاوه بر بخش اصلی که نقاشی است و هنرمندان می‌توانند با موضوع و تکنیک آزاد آثارشان را ارسال کنند، بخش جنبی نقاشی و تصویرسازی دیجیتال نیز تعیین شده که آن هم از منظر موضوعی آزاد است.

پویاراد همچنین بیان کرد: مسیر ثبت‌ نام آدرس iranartfestival.com است. هر هنرمند سه اثر را که در دو سال اخیر خلق شده باشد می‌تواند روی سایت آپلود کند؛ آثار ارسالی پس از دو مرحله داوری به جشنواره راه خواهند یافت.

او گفت: ششمین دوسالانه نقاشی دامون‌فر ۲۰ دی در سینما گالری پردیس ملت آغاز به کار می‌کند و اول بهمن‌ماه با برپایی آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

پویاراد افزود: جایزه نخست دامون‌فر، سفر به آلمان و بازدید از کارخانه فابرکاستل و شرکت در آکادمی است.

این دوسالانه نقاشی با همکاری کویلو، فابرکاستل آلمان، کانسون و«پ ب ا» فرانسه برگزار می‌شود.

504500

کد خبر: 707193

وب گردی

وب گردی