لنوو رقیب سرفیس پرو ۴ را می‌سازد

امروز اطلاعاتی از یک تبلت هیبریدی شرکت لنوو لو رفته که به نظر می‌رسد Miix 520 نام دارد. محصولی که با ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شود و یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی دارد. همچنین مشخص شده که این تبلت جدید شرکت لنوو از قلم مخصوص هم بهره می‌برد و با پردازنده‌های شرکت اینتل عرضه می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ براساس اطلاعات منتشر شده تبلت Miix 520 یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد و در مدل‌های مختلف با سخت افزار متفاوت راهی بازار می‌شود. یک مدل از تراشه‌ی Core i3-6006U و چهار گیگابایت رم بهره می‌برد و مدل بعدی هم از پردازنده‌ی Core i7-7500U با ۱۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. همچنین می‌توان این تبلت‌ها را با حافظه‌های داخلی ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت خریداری کرد. حتی مشخص شده که این تراشه‌ها با معماری Kaby Lake ساخته شده‌اند.

در ادامه‌ی اطلاعات گفته شده که این تبلت دوربین دوتایی خواهد داشت. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ۲ مگاپیکسلی که برای نشان دادن مضامین واقعیت افزوده مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین مشخص شده که این تبلت یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی هم دارد.

بلندگوهای استریو روی این محصول قرار گرفته و سه عدد پورت USB‌ هم در اطراف آن دیده می‌شود. یک پورت USB 3.0 Type-A و دو عدد پورت USB 3.1 Type-C هم روی آن دیده می‌شود. گفته شده که باتری آن هم تا ۱۰ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد. در اطلاعات لو رفته گفته شده که این تبلت فن ندارد و لنوو برای خنک کردن آن از سیستم بدون فن استفاده کرده است که در آن لوله مسی استفاده می‌شود.

به نظر می‌رسد که بدنه‌ی این محصول از ترکیب آلومینیوم و منیزیوم ساخته شده است. حتی گفته شده که ضخامت این محصول تنها ۹ میلی‌متر خواهد بود.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت این تبلت مشخص نشده؛ اما به‌ احتمال زیاد به‌زودی راهی بازار می‌شود.

منبع: دیجی کالا

203/200

کد خبر: 707215

وب گردی

وب گردی