مناسب سازی محیط مسکونی و نصب تابلو های جدید  پارک جهت رفاه حال معلولان  

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 13 از مناسب سازی محیط مسکونی  و مسیر تردد معلولان ، جانبازان و سالمندان  خبر داد و گفت : با شناسایی منازل  معلولان و سالمندانی که قابلیت نصب دستگاه بالابر دارند، مناسب سازی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز ، تربت جو ، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری مناسب سازی محیط مسکونی و شهری را یکی از راهکارهای ارتقاء کیفیت زندگی برای کلیه افراد جامعه به‌ویژه افراد دارای معلولیت دانست و گفت : در حال حاضر، محیط مسکونی تعدادی از منازل معلولان و سالمندان با نصب بالابر مناسب سازی شده و این طرح با شناسایی افراد متقاضی ادامه دارد.

به گفته وی همجنین مسیر تردد معلولان با همسطح سازی پیاده رو ها ، نصب پل همسطح و احداث رمپ ایستگاه های اتوبوس مناسب سازی شده است.

وی با بیان اینکه 20 عدد تابلو جدید پارک ویژه معلولان در معابر اصلی و مهم این منطقه در نواحی چهارگانه نصب شده و در سایر معابر نیز ادامه دارد افزود: تنها خودروی معلولان مجاز به پارک در این محل هستند و سایر خودروهایی که در این محل پارک شوند جریمه خواهند شد.

معاون حمل و نقل ترافیک تصریح کرد : در حال حاضر بخش قابل توجهی از افراد جامعه را گروه های کم توان جسمی از جمله : معلولان،جانبازان ،سالمندان و کودکان تشکیل داده است و درصد عمده ای از سفرهای پیاده شهری را به خود اختصاص میدهد که مناسب سازی محیط مسکونی و شهری مطابق با نیاز این قشر از برنامه های این حوزه است.

700700

کد خبر: 707237

وب گردی

وب گردی