فرکی: در مورد جدایی ترابی از سایپا کسی با من صحبت نکرده است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای نارنجی‌پوشان تفاوتی نمی‌کند که در اصفهان با سپاهان بازی کنند یا تهران.

به گزارش ایسکانیوز، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از تعطیلات، دوباره شروع مجدد دیگری را خواهیم داشت برای پنج بازی که تا پایان نیم فصل پیش روی‌مان قرار دارد.

وی افزود: قبلاً هم گفته‌ام در 10 بازی گذشته نتایجی کسب کردیم، مورد رضایت‌مان نبوده است، اما در عین حال عملکردمان قابل قبول بوده هرچند در فوتبال نتیجه مهم است. امیدوارم در پنج بازی آینده نتایج قبل خود را جبران کرده و بتوانیم امتیازات بیشتری را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: شرایط لیگ طوری است که تیم‌ها هیچ بازی راحتی پیش رو ندارند و این موضوع در مورد تیم ما نیز صدق می‌کند.

فرکی ادامه داد: باید تلاش مضاعف کنیم و در بخش‌هایی خوش‌شانس باشیم یا اشتباهات داوری که همیشه جزوی از بازی هستند به نفع ما باشند، به هرحال تمام این موارد باید به سود ما باشد و امیدوار هستیم تا نیم فصل شرایط‌مان را بهتر کنیم و در نیم‌فصل دوم هم کمبودهای‌مان را برطرف کنیم تا بتوانیم بهتر به لیگ ادامه دهیم.

وی افزود: ضمن اینکه در این مسیر برنامه‌های تیم ملی هم هست و از همین جا هم برای آن تیم جهت رسیدن به جام جهانی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به شایعات مطرح شده پیرامون تغییرات در کادر فنی این تیم تأکید کرد: این چندمین بار است که در این فصل این صحبت‌ها مطرح می‌شود. درویش خودش جواب این شایعات را داده است. در این خصوص کسی با من صحبت نکرده است. این موضوع به مدیرعامل مربوط است و او هم در آخرین مصاحبه‌اش به من لطف داشت. به طور کلی من در این خصوص صحبتی ندارم.

فرکی در پاسخ به این پرسش که آیا برای بازی مقابل نفت بازیکن مصدوم و محروم در تیمش دارد یا خیر اظهار داشت: محروم نداریم اما چند بازیکن تیممان مصدوم هستند. ما در مورد بازی کردن مصدومان تا لحظه آخر منتظر نظر پزشک می‌مانیم.

وی ادامه داد: لازم می‌دانم در این باره توضیح دهم که من چند روز پیش طی مصاحبه‌ای گفتم آمار بالای مصدومان تیم ما می‌تواند به خاطر وقفه‌هایی که در لیگ می‌افتد باشد، اما متأسفانه برخی روزنامه‌ها تیتر زدند که من گفته‌ام کی روش باعث مصدومیت بازیکنان ماست. تأکید می‌کنم که در این زمینه مقصر سازمان لیگ و برنامه‌ریزی است که برای بازی‌ها درنظر می‌گیرند. این وقفه‌ها به تیم ما آسیب زده و چند بازیکن‌مان مصدوم شده‌اند. البته تیم‌های زیادی هستند که الان شمار مصدومان‌شان بالا رفته است.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در هر صورت ما مجبوریم با همین نفراتی که در اختیار داریم به کارمان ادامه دهیم، اما اگر بازیکن اصلی ما مصدوم شود قطعاً در این شرایط حساسی که به سر می‌بریم به مشکل خواهیم خورد. یکسری تیم‌ها آنقدر بازیکن دارند که با از دست دادن بازیکنی به مشکل برنمی‌خورند، اما تیم ما به مشکل برمی‌خورد.

وی درباره تقابل تیمش با تیم نفت و همچنین علی دایی نیز یادآور شد: در شغل ما طبیعی است که با تیم‌های پیشین خود و مربیانی که قبلاً با آنها کار کرده‌ایم، برخورد کنیم. به هرحال این حس خوبی است که شما مقابل تیم سابق و شاگردان سابق‌تان قرار می‌گیرید. تیم‌های نفت، فولاد و سپاهان تیم‌هایی هستند که من دوستان خوب زیادی در آنها دارم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: در مورد رویارویی‌ام با دایی نیز باید بگویم برای دیدن او حس خوبی دارم. غیر از اینکه رویارویی ما دیدار معلم و شاگرد باشد، ملاقات دو دوست است. ما دوستان خوبی برای یکدیگر هستیم. من دوستان زیادی در لیگ دارم، چه مربیانی که از من بزرگ‌تر هستند و چه آنهایی که قبلاً شاگردم بودند تقابلم با هر یک از آنها حس خوبی به من می‌دهد و به نوعی این رویارویی‌ها می‌تواند تجدید خاطره باشد. من و دایی خاطرات خوب زیادی با هم داشته‌ایم. او شخصیت بزرگی است و وقتی می‌بینم او امروز در کارش موفق است بیشتر خوشحال می‌شوم. البته هر یک از ما به تیم‌مان تعهد داریم و به دنبال این هستیم که تیم‌مان بهترین عملکرد را داشته باشد.

فرکی در خصوص جدایی مهدی ترابی از تیم سایپا تصریح کرد: من با اما و اگرها قضاوت نمی‌کنم. دوست دارم اول اتفاقی بیفتد بعد راجع آن صحبت کنیم. در مورد ترابی باید بگویم باشگاه در جریان کارهای اوست و با من کسی در این مورد صحبت نکرده است. اگر چنین مطلبی باشد باشگاه با من در میان خواهد گذاشت و ما هم مشورت خواهیم کرد. به شخصه مشکلی با این موضوع نداریم.

وی در باره قرعه کشی دیدار جام حذفی دو تیم سایپا و سپاهان گفت: ما جام حذفی را به طور جدی دنبال می‌کنیم. وضعیت ما در این مسابقات از ابتدا سخت بود و با تیم‌های قدرتمندی بازی داشتیم و حالا هم با سپاهان بازی داریم، اما تلاش‌مان را در این جام می‌کنیم تا بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. برا‌ی‌مان فرقی نمی‌کند در اصفهان یا در تهران بازی کنیم.

602/101

کد خبر: 707299

وب گردی

وب گردی