مراسم عطر افشانی و غبار روبی از مزار شهید گمنام واحد رودهن

فرمانده بسیج پایگاه امام حسین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت:مراسم عطر افشانی و غبار روبی از مزار شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن صبح امروز برگزار و با استقبال اساتید،کارمندان و دانشجویان این واحد روبرو شد.

به گزارش ایسکانیوز، ابوالقاسم هاشمی با اشاره مراسم غبار روبی شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن که صبح امروز برگزار شد به ایسکانیوز گفت: این مراسم در روز صبح امروز در ساعت 7.30 صبح با قرائت زیارت عاشورا در مسجد پیامبر اعظم واحد رودهن آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از مراسم زیارت عاشورا شرکت کنندگان برای تجدید بیعت با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر مزار شهید گمام واحد رودهن حاضر شدند.

فرمانده بسیج پایگاه امام حسین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: مراسم عطر افشانی و غبار روبی از مزار شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با استقبال اساتید،کارمندان و دانشجویان این واحد انجام شد.

وی بیان کرد: همچنین مسئولان ارگان های دیگر دماوند و رودهن نیز در این مراسم حضور داشتند که از جمله آن ها می توان به مهندس طاهر خانی بخشدار رودهن ، سرگرد عرب جانشین سپاه ناحیه دماوند ، سروان پاسدار مجیدی فرمانده حوزه بسیج ادارات دماوند، رسایت واحد رودهن به همراه هیئت رئیسه مربوطه حضور داشتند.

هاشمی با اشاره به استقبال دانشجویان از برگزاری چنین مراسمی گفت: دانشجویان استقبال خوبی از این مراسم داشتند و با توجه به اینکه این مراسم در ابتدای صبح برگزار شده بود بیشتر دانشجویان در این مراسم حضور داشتند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این برنامه با آغاز هفته بسیج تقارن داشت، لازم است یک بار اتفاقات گذشته را مرور کنیم که چه اتفاقاتی افتاده است که در حال حاضر ما در آرامش و امنیت زندگی می کنیم و فکر می کنم یکی از بهترین برنامه های که می توان انجام داد این است که در مزارشهدا حضور پیدا کنیم .

فرمانده بسیج پایگاه امام حسین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: شهدا از زندگی خود گذشتند تا توانستند امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند و فضای معنوی شهدای گمنام می تواند باعث تشدید حال معنوی این افراد شود.

700/701

کد خبر: 707323

وب گردی

وب گردی