پیام تسلیت عارف در پی درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی

در پی ارتحال مرجع عالی قدر حضرت‌ آیت‌الله موسوی اردبیلی،محمدرضا عارف در پیامی ضمن تسلیت این ضایعه تاکید کرد:رحلت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی(ره) که همه عمر پر برکت خود را در مسیری که رضایت خداوند را در آن می دانست مصروف کرد برای اسلام و تشیع و بخصوص حوزه‌های علمیه خسارتی بزرگ است.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

رحلت عالم زاهد ومجتهد والاقدر حضرت آیت الله العظی موسوی اردبیلی(ره) که همه عمر پر برکت خود را در مسیری که رضایت خداوند را در آن می دانست مصروف کرد برای اسلام و تشیع و بخصوص حوزه‌های علمیه خسارتی بزرگ است.

ایشان از ارادتمندان حضرت امام(ره) و از سردمداران و پایه‌های انقلاب بزرگی بود که به رهبری ممتاز امام خمینی به پیروزی رسید و عمر شریف خود را در راه مبارزه با طاغوت و برای اعتلاء کلمه حق و خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام و بیداری مردم صرف کرد.

وجود شخصیت‌های بزرگی چون آیت الله العظمی موسوی اردبیلی برای نسل جوان این کشور بسیار ارزشمند است چرا که آنان را به برخوردی عمیق‌تر با نیازهایشان برای بهره مندی از پشتوانه های روحانیت آگاه متقاعد می‌کند.

اینجانب رحلت این عالم ربانی را به ساحت مبارک حضرت ولی الله الاعظم ؛ رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه و همه ارادتمندان ودوستداران آن فقید سعید به ویژه بیت شریف و بستگان و فرزندان محترمشان از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم.

از خداوند منان خواستارم در برابر این ضایعه بزرگ به همه علاقه مندان ، مقلدان و وابستگان معظم له صبر و شکیبایی و اجر جزیل عنایت فرماید.

محمدرضا عارف

302/300

کد خبر: 707376

وب گردی

وب گردی