مهاجری: از تعطیلات لیگ استفاده لازم را بردیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: از تعطیلات توانستیم به خوبی بهره ببریم و با سه دیدار برگزارشده، آمادگی بازیکنانم حفظ شد.

به گزارش ایسکانیوز، رضا مهاجری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان در خصوص تعطیلات دوباره در لیگ شانزدهم اظهار داشت: به هر حال برنامه‌ریزی به این شکل انجام شده و هرچقدر هم درخواست کردیم تا برنامه‌ریزی‌ها عوض شود، مفید واقع نشد. براساس تجارب قبلی ناشی از تعطیلات لیگ، سعی کردیم به شکلی برنامه‌ریزی کنیم که آمادگی بازیکنان تغییری نکند.

وی افزود: دیدار مقابل تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان در چارچوب جام حذفی، منتخب نیشابور و سیاه‌جامگان به شکل دوستانه سبب شد تا بتوانیم آمادگی خوبی در تیم ایجاد کنیم.

مهاجری در مورد شکست تیمش برابر سیاه‌جامگان در دیداری دوستانه تصریح کرد: نتیجه دیدار دوستانه اهمیتی ندارد. در این دیدار می‌خواستم تاکتیکی متفاوت را بسنجم که به نظرم این سری تغییرات جواب نداد، وگرنه زمانی‌که به سیستم خودمان برگشتیم دیدید که هم موقعیت گلزنی داشتیم و هم به پنالتی رسیدیم. امیدوارم مقابل ماشین‌سازی بتوانیم موفق باشیم.

گفتنی است؛ با هماهنگی انجام شده توسط مسوولان این باشگاه هواداران تیم پدیده و علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند روز جمعه به منظور تماشای دیدار این تیم و ماشین‌سازی تبریز از اتوبوس‌های در نظر گرفته شده استفاده کنند.

این اتوبوس‌ها از ساعت 13:30 از پایانه آزادی (میدان پارک ملت) و همچنین میدان تختی (سعدآباد) هواداران را به ورزشگاه ثامن الائمه (ع) منتقل و پس از پایان بازی نیز آنها را به مکان‌های ذکر شده باز می‌گرداند.

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده خراسان و ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14:30 روز جمعه در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

602/101

کد خبر: 707384

وب گردی

وب گردی