دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت های فرهنگی مهمی را در کشور به نام خود رقم زده است 

سرپرست، معاونان، مدیران گروه و مدیران بخش های مختلف اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ، با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در این دیدار ضمن تشکر از امام جمعه محترم رامسر و گرامیداشت هفته بسیج گفت : این یک سعادتی است که فردی به عنوان امام جمعه شهرستان رامسر انتخاب شده اند که خودشان یک شخصیت دانشگاهی بوده و ما می توانیم در کنار شخصیت روحانی از تجربیات ایشان در زمینه های دانشگاهی بهره مند شویم .

خلخالی ضمن امیداوری از همدلی و همفکری موجود در شهرستان و بدنه قدرتمند هیات علمی واحد رامسر گفت :دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر اساساً به عنوان یکی از واحد های مهم در استان مازندران تلقی می شود تلاش می کند که کمک موثری در توسعه آموزش عالی کشور را داشته باشد و از سال 83 که این واحد دانشگاهی تاسیس شده توانسته فارغ التحصیلان بسیار موثری با رشته های مختلف تحصیلی وارد جامعه نماید. اکثر رشته های واحد رامسر در زمینه فنی و هنر می باشد و در این رشته در استان وحتی در شمال کشور یک ترکیب ویژه ای دارد و همچنین این واحد در رشته های علوم انسانی موثر مانند رشته های حقوق ، حسابداری و مدیریت بازرگانی توانسته توسعه چشم گیری داشته باشد.

وی در ادامه گفت: واحد رامسر مزین به تدفین دو شهید خوشنام بوده و خود این موضوع یک مزیتی برای دانشگاه و حتی شهرستان محسوب می گردد و امیدواریم بتوانیم از این سرمایه ای که داریم به خوبی پاسداری نماییم .

امام جمعه شهرستان رامسر گفت: امروزه رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی با دهه های گذشته بسیار متفاوت بوده و در آن دوره از زمانی که متقاضیان برای ورود به دانشگاهها زیاد بودند و دانشگاه ها ظرفیت کافی نداشتند دانشگاه آزاد اسلامی با تاسیس واحدها و مراکز در شهرهای مختلف به کشور و حتی انقلاب کمک بزرگی کرد.

حجت الاسلام رضایی در ادامه گفت : جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی یک جایگاه والایی است و مدیران و مسئولین باید بدانند قطعاً دانشگاه آزاد با ایجاد پوشش های علمی برای توسعه منطقه کمک بزرگی است . دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت کیفی سازی پیش برود و رویکرد آن باید بیشتر به سمت توسعه تحصیلات تکمیلی باشد. واحد رامسر رشته های کاربردی بسیار خوبی در زمینه فنی و مهندسی دارد .

وی در پایان گفت : با توجه به اینکه شاخص اصلی واحد رامسر وجود رشته های فنی می باشد ایجاد دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاه بسیار ضروریست و این ارتباط می تواند زمینه را برای اشتغال جوانان حتی با ایجاد یک صنایع جدید فراهم نماید. دانشگاه آزاد اسلامی خود اتکا بوده و بسیاری از فعالیت های فرهنگی مهم در کشور را بدون نیاز به کمک دستگاههای فرهنگی توانسته است به نام خود رقم بزند

در ادامه حجت الاسلام راستگو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و هفته بسیج و خیر مقدم به امام جمعه محترم شهرستان و مدیران مجموعه رامسر گفت: امام جمعه ها در واقع پدر معنوی شهرها و شهرستان ها هستند و امیدواریم با توجه به اینکه حجت الاسلام رضایی از خانوده دانشگاه آزاد هستند در آینده بتوانیم از پشتیبانی و حمایت ایشان در زمینه های فرهنگی بیشتر بهره مند شویم .

205/200

کد خبر: 707424

وب گردی

وب گردی