پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت در گذشت آیت الله حاج سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی / جمعه و شنبه در اردبیل عزای عمومی است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترک درگذشت آیت الله حاج سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز ، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمان الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف وتاثر فراوان ،اطلاع یافتیم مرجع عظیم الشان جهان تشیع ، مجاهدی شجاع و فقیهی متعمق ،حضرت ایت الله العظمی حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت،ایشان از شخصیت های برجسته و از سابقون انقلاب اسلامی و برخوردار از مکانتی بی بدیل نزد امام خمینی ره و امین ایشان بود ودر دشوارترین مقاطع تاریخ انقلاب و در عرصه های متنوع از عضویت در شورای انقلاب تا ریاست دستگاه قضا نقشی بسیار موثر ایفاء نمود. بی گمان یاد ، نام و خدمات و مبارزات ایشان در اوراق زرین دفتر تاریخ انقلاب اسلامی با درخشندگی جاودانه خواهد ماند.

اینجانبان این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر عج ، مقام معظم رهبری ، حوزه های علمیه و مردم شریف ایران خاصه استان فرزانه پرور اردبیل تسلیت عرض نموده و روزهای جمعه وشنبه را عزای عمومی اعلام می کنیم.

سید حسن عاملی

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل

مجید خدابخش

استاندار اردبیل

کد خبر: 707436

وب گردی

وب گردی