نمازی: یکی از وظایف اصلی تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی حساس بودن به سرنوشت این دانشگاه است

نشست هم‌اندیشی اتحادیه‌های دانشجویی با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر حمید میرزاده، دکتر سید طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام حسن نمازی در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام حسن نمازی، رئیس اداره کل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این جلسه با تشکر از ریاست دانشگاه و معاونت دانشجویی و فرهنگی گفت: از مهر 92 شاهد حرکتی معنادار با هدف افزایش کیفیت در همه حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در دوره مدیریت جدید بودیم. در اداره کل تشکل‌های اسلامی هم برای ایجاد یک تحول راهبردی برای اهداف دانشگاه و تشکل‌های اسلامی سیاسی به ویژه در دوره جدید سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم.

نمازی گفت: یکی از وظایف اصلی تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی حساس بودن نسبت به سرنوشت این دانشگاه و فرآیندهای مثبت آن است.

او افزود: ایجاد این تحول راهبردی در حوزه تشکل‌ها با توجه به پیشرفت‌ها و تربیت بعد سیاسی بر اساس تصمیم‌گیری‌ها و محوریت قانون، واقعیت، افزایش کیفیت و رعایت استانداردها و مقررات اسناد بالادستی است که شورای عالی انقلاب فرهنگی ملزم کرده است به آنها پایبند باشیم.

رئیس اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: تشکل‌ها همان‌طور که می‌توانند نسبت به فرآیندهای داخل دانشگاه انتقادهای خود را داشته باشند، می‌خواهند نسبت به فرآیندهای مثبتی که در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق می‌افتد هم سهم خود را ایفا کنند.

او از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا تشکل‌ها را بر اساس وظایف‌شان حمایت کند تا در حمایت آنها از فرآیندهای مثبت دانشگاه تغذیه فکری شوند.

او در پایان ابراز امیدواری کرد این جلسه شروع مناسبی باشد و تشکل‌ها بتوانند واقعیت‌های دانشگاه را بشناسند و به آن خدمت کنند.

200

کد خبر: 707438

وب گردی

وب گردی