دبیر شورای عالی امنیت ملی درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت

علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز، شمخانی با تجلیل از سوابق مبارزاتی و انقلابی ایشان در طول سال های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش حضرت آیت الله موسوی اردبیلی را در حمایت از رزمندگان اسلام و ارتقای توان و روحیه آنها در دوران دفاع مقدس برجسته و ممتاز عنوان کرد.
دریابان شمخانی در پیام خود خاطر نشان کرد: رحلت این فقیه و مرجع عالیقدر که منشأ خدمات گسترده علمی، فقهی و فرهنگی بودند را به مقام معظم رهبری، بیت مکرم آن مرحوم، شاگردان و عموم ملت قدرشناس ایران اسلامی تسلیت گفته و علو درجات را برای ایشان مسئلت می نمایم.
آیت الله موسوی اردبیلی از دوشنبه هفته جاری به دلیل عارضه قلبی و گوارشی در بیمارستان لاله تهران بستری شده بود و امروز پس ازسکته مجدد قلبی و وخامت حال، جان به جان آفرین تسلیم کرد.
آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی ازمراجع تقلید، متولد سال 1304 در اردبیل است که پس از شهادت آیت الله بهشتی ازسال 1360 تا 1368 به ریاست دیوان عالی کشور به عنوان عالی ترین مقام قضایی کشور رسید.

300/300

کد خبر: 707447

وب گردی

وب گردی