درجهت تقویت، روحیه و فرهنگ بسیجی در سازمان تامین اجتماعی اهتمام ویژه داشته ایم

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در جهت تقویت، روحیه، فرهنگ بسیجی و استفاده از ظرفیت همکاران این سازمان اهتمام ویژه داشته ایم.

به گزارش ایسکانیوز، دکترسیدتقی نوربخش در همایش بسیجیان سازمان تامین اجتماعی به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص بسیج پرداخت و اظهار داشت: "هفته بسیج فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که بوسیله امام راحل(ره) در کشور پایه گذاری شد و برای دیگر کشورهای اسلامی و دینی الگو و سرمشق خواهد بود".
وی افزود: "بسیج در طول تاریخ در تمامی اقشار مختص به یک صنف و مکان جغرافیایی خاصی نیست بلکه مربوط به تمامی موحدین الهی است که در طول تاریخ بشریت وجود داشته است".
دکتر نوربخش ادامه داد: "بسیج عبارت است از پاکترین و آماده به کارترین قشر جامعه که برای خوشبخت کردن کشور تجمیع شده اند".
وی افزود: "بسیجی خود الگوی یک فرد مومن است ازاینرو باید فداکار و از خودگذشتگی داشته باشد".
دکتر نوربخش گفت: "بسیجی تا آن زمان پیروز است که در دستی قرآن و در دست دیگر سلاح داشته باشد".
وی اظهار داشت: "به طور یقین اگر حضور بسیج در کشور نبود، امروز سرنوشت کشور وضعیت دیگری داشت".
وی همچنین به نقل از امام راحل به دو جمله از بسیج اشاره کرد و افزود: "بسیج شجره طیبه و درخت تناور پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار فصل و حدیث عشق می دهد". "بسیج لشکر مخلص خداست و افتخار من این است که خود یک بسیجی ام. همواره به خلوص صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خداوند می خواهم تا با بسیجیان محشورم فرماید".
دکتر نوربخش گفت: خرسندم که همکاران خود در سازمان تامین اجتماعی، که سازمانی به عنوان یک نهاد اجتماعی و اقتصادی نقش مهمی در حل مشکلات درمانی و ایجاد امنیت برای نیمی از جمعیت کشور دارد، مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: همکاران ما در سازمان تامین اجتماعی بسیجیان، خط مقدم نبرد اقتصادی در شرایط حاکم بر تحریم کشور هستند.
دکتر نوربخش اظهار داشت: افتخار می کنم که سازمان تامین اجتماعی حدود 10 هزار نیروی بسیجی دارد.
وی با بیان اینکه به طور عام تمامی کارکنان سازمان بسیجی هستند، گفت: بسیج یک تشکیلات است و بسیجی باید بتواند به عنوان دفاع غیرعامل نقش خود را ایفا کند و در عین حال همکاران بسیجی باید با هدف رضایتمندی خلق خدا به مراجعه کنندگان سازمان ارائه خدمت دهند.
وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان پاک مطرح است. سازمانی که در برهه ای از زمان دچار حوادث ناگواری شد که در شان هیچکس نبود. از اینرو همکاران ما در بسیج باید به پاک ماندن این سازمان عظیم کمک کنند.
وی با اشاره به تشکیل بسیج جامعه پزشکی در سازمان تامین اجتماعی که نقش بسزایی در اهداف بسیج دارد، گفت: در پروژه مشتری مداری قطعا باید از همکاران بسیجی مدد بگیریم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: بسیج یک ظرفیت بسیار بالایی از بندگان مخلص، مومن و فداکار است که هرچقدر در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشیم در جهت آرمان های انقلاب و تثبیت نظام کوشیده ایم.

700/701

کد خبر: 707465

وب گردی

وب گردی