کتاب «جامعه شناسی روسپیگری» در دانشگاه تهران نقد می شود

همزمان با چاپ دوم کتاب «جامعه‌شناسی روسپی‌گری»‌ پژوهش و تالیف سعید مدنی، نشست نقد و بررسی این کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز طبق خبر رسیده، نشست نقد این کتاب با حضور دکتر فریبرز رئیس‌دانا، جامعه‌شناس، ساعت ۱۲ روز یکشنبه هفتم آذر در سالن دکتر شریعتی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران (واقع در بزرگراه جلال آل احمد، بین پل گیشا و خیابان کارگر شمالی،

جنب بیمارستان شریعتی) برگزار می‌شود. نشست را انجمن اسلامی این دانشکده برگزار می‌کند.

بر اساس این خبر، «جامعه‌شناسی روسپی‌گری»‌ جمع‌بندی مطالعات سال‌های گذشته درباره روسپی‌گری است. سعید مدنی ضمن مروری تاریخی بر وضعیت روسپی‌گری در ایران و جهان و قوانین مرتبط با آن، مجموعه یافته‌های حاصل از مطالعه خود و همکارانش را با عنوان «ارزیابی سریع وضعیت روسپی‌گری در شهر تهران» به یافته‌های قبلی افزوده تا تصویری به‌روزتر و شفاف‌تر از موضوع ارائه دهد.

این کتاب گزارشی از وضعیت روسپی‌گری در ایران و جهان است که ماه گذشته در بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده و به چاپ دوم رسیده است.

سعید مدنی قهفرخی، جرم‌شناس و پژوهشگر مسائل اجتماعی، عضو سابق هیئت مدیره انجمن جامعه‌شناسی ایران، سردبیر و عضو هیئت تحریریه پیشین نشریه ایران فردا، سال‌ها به آموزش و پژوهش در زمینه مسائل اجتماعی (ازجمله اعتیاد، خشونت علیه زنان و کودکان، فقر و تن‌فروشی) اشتغال داشته و تاکنون مقالات و کتاب‌های زیادی در این زمینه منتشر کرده است.

501/101

کد خبر: 707479

وب گردی

وب گردی