درگیری پسر خاله ها رنگ خون گرفت/ آغاز تحقیقات پلیسی

مرد جوانی که در جریان یک درگیری اقدام به قتل پسر خاله اش کرده و از محل حادثه متواری شده بود سه ساعت بعد از زمان قتل شناسایی و دستگیر شد. تحقیقات پلیسی درباره علت وقوع این حادثه ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، عصر دیروز حوالی ساعت ۱۷:۳۰ خبر وقوع یک فقره قتل در یک پروژه ساختمانی در حال ساخت در میدان ساحل، به ماموران کلانتری ۱۸۱ عوارضی اعلام شد. با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری در محل حادثه حاضر شدند.

با حضور ماموران در محل ساختمان نیمه کاره در حال ساخت ماموران با جسد مرد جوانی رو به رو شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

با مشاهده جسد مرد جوان بلافاصله موضوع به بازپرس ایلخانی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

دقایقی بعد بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شدند و طی بررسی اولیه مشخص شد مقتول پسر جوانی است که با ضربه چاقو به زیر گردنش و توسط پسرخاله‌اش به قتل رسیده است و قاتل نیز از صحنه جرم متواری شده است.

بررسی بیشتر در رابطه با این حادثه مرگبار نشان می داد مقتول و پسرخاله‌اش مدتی قبل از شهرستان برای کار به تهران آمده بودند و در این پروژه ساختمانی مشغول به کار شدند و شبها در همان محل استراحت می‌کردند.

همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی تلاش برای بازداشت متهم آغاز و وی سه ساعت پس از قتل در منطقه پاسداران بازداشت شد.

متهم این پرونده پس از بازداشت به بازداشتگاه اداره آگاهی منتقل شد. تحقیقات پلیسی درباره علت وقوع این درگیری مرگبار در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

منبع: مهر

700/701

کد خبر: 707513

وب گردی

وب گردی