فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی:مراسم اربعین امسال بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: اعزام میلیونی زائران به عتبات، بازگشت خیل عظیم آنها به کشور و رخ ندادن هیچ گونه اتفاق امنیتی، حاصل زحمات همکارانم درکنار سایر دستگاه های دولتی، امنیتی است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار قاسم رضایی درجلسه جمع بندی حماسه اربعین ۹۵ در ستاد قرارگاه اربعین پایانه مرز مهران گفت: خداوند را شاکر هستیم که توفیق داد، در این لباس مقدس از ماموریت تسهیل تردد زائران اربعین سربلند بیرون بیاییم و امروز شاهد درخشش این حماسه بزرگ در جهان باشیم.

وی افزود: از اربعین سال گذشته نیروی انتظامی و به طبع آن مرزبانی در مرزهای سراسر کشور به خصوص در سه استان کرمانشاه، خوزستان و ایلام موضوع را پیگیری کرد؛ در این راستا با تقویت تیم های محتلف آموزش، عملیات، اجتماعی و فرهنگی، طرح ها و سناریوهای مختلف در کمتر از ۲۰ روز قبل از مراسم اربعین اجرا و عملیاتی شد.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: اعزام میلیونی زائران به عتبات، بازگشت خیل عظیم آنها به کشور و رخ ندادن هیچ گونه اتفاق امنیتی، حاصل زحمات همکارانم در کنار سایر دستگاه های دولتی، امنیتی و نظامی بوده است.

سردار رضایی ادامه داد: اگر امروز چهره مرزبانان و همرزمان عزیزم را خسته می بینید، مطمئن باشید که روحیه آنها شاد است؛ مرزداران افتخار می کنند که خدمتگزار زائر امام حسین(ع) بودند.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: فضایی که همرزمانم در آن ماموریت خود را انجام دادند، مسلحانه و خشن نبود بلکه فضایی معنوی و توام با احساس و اقتدار بود؛ هنگامی که زائران، نیروهای ما را در آن سوی مرز و در خاک عراق مشاهده می کردند، خوشحال می شدند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا ادامه داد: در خلق این حماسه بزرگ، افسران و فرماندهان ارشد مرزبانی و دفاعی کشور عراق در کنار ما بودند، با ایجاد قرارگاه مشترک، اوضاع را مدیریت میدانی می کردیم، همه با هم و زیر پرچم امام حسین (ع) در خدمت زائران بودیم؛ این دوستان و فرماندهان هر آنچه در راستای تسهیل در تردد زائران اربعین و دغدغه ما بود در آن سوی مرزها به خوبی تدبیر می کردند، برگزاری باشکوه این کنگره عظیم، تجربه و دستاورد بسیار بزرگی بود.

منبع:مهر

700/701

کد خبر: 707516

وب گردی

وب گردی