وزیر دادگستری فلسطین: ملت ما از حق خود چشم پوشی نخواهد کرد

وزیر دادگستری فلسطین با بیان اینکه فلسطینیان برای آزادی و گرفتن حق خود می جنگند، تاکید کرد که ملت فلسطین از حق طبیعی خود چشم پوشی نخواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، «علی ابو دیاک» روز پنجشنبه در سخنرانی خود در سی و دومین نشست وزیران دادگستری کشورهای عربی در عراق بر اهمیت تقویت همکاری حقوقی و قضایی در سطح منطقه ای و بین المللی تاکید کرد و گفت: ملت فلسطین نیز برای رسیدن به حق قانونی و مشروع خود در زمینه امنیت، ثبات و صلح عادلانه تلاش می کند و از این حق خود چشم پوشی نخواهد کرد.
وی افزود: ملت فلسطین در برابر ظلم و تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه خود و مقدساتش، جنایت های کشتار و تعرض، تلاش ها برای یهودی سازی، از بین بردن آثار اسلامی، همچنین تلاش برای تصویب قانون محاکمه کودکان زیر 13 سال و تصویب قانون ممنوعیت پخش اذان در بیت المقدس اشغالی تسلیم نخواهد شد.
وی ادامه داد: ملت فلسطین به قانون و معاهدات بین المللی پایبند است و از حق مسلم خود عقب نشینی نمی کند.
از سوی دیگر «علی ابو جراد» وزیر دادگستری اردن گفت که نشست وزیران دادگستری کشورهای عربی در شرایط بسیار حساسی برگزار می شود و تقویت همکاری کشورهای عربی یا سایر کشورها در زمینه مبارزه با جنایت های سازمان یافته مثل قاچاق انسان به ویژه زنان و کودکان و مبارزه با فساد از اهداف این نشست است.

منبع: ایرنا

303/300

کد خبر: 707578

وب گردی

وب گردی