دایی: حق به حقدار رسید/ مبعلی عصای دست من است

سرمربی نفت پس از برتری مقابل سایپا گفت: هر دو تیم فوتبال بازی کردند و موقعیت‌های زیادی را خلق کردند و حق به حق دار رسید.

به گزارش ایسکانیوز، علی دایی بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: در این هوای سرد بازی گرمی را دیدیم؛ هر دو تیم فوتبال بازی کردند و موقعیت‌های زیادی را خلق کردند و حق به حق دار رسید.

وی ادامه داد: با اختلاف 4 - 5 گل می‌توانستیم به رختکن برویم، اما با شرایط سختی که داریم بازیکنان خوب کار می‌کنند. در هر دو نیمه بهتر از سایپا بودیم و با غیرت و مردانگی توانستیم پیروز شویم. متاسفانه نیمکت سایپا داشت داوری می‌کرد، اما ما کاری به داوری نداشتیم.

سرمربی نفت تصریح کرد: داور خوب بود و عکس‌العمل‌های من هم طبیعی بود. متاسفانه اتفاقات عجیب و غریبی در نفت می‌افتد، نفهمیدیم چرا ایرانیان رفت و چرا یا ما کار نمی‌کند، خلیلی در سخت‌ترین لحظات با ما کار کردند. نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد، خلیلی قرار بود به عنوان سرپرست موقت باشد.

دایی خاطر نشان کرد:‌ شب گذشته قرارداد جلوی خلیلی می‌گذارند و می‌گویند سفید امضا کن. چرا باید چنین اتفاقاتی در فوتبالی که می‌گویند حرفه‌ای است بیفتد؟ یک سری آدم‌ها در نفت هستند که نمی‌دانم چه کاره هستند. همه جای دنیا سرمربی نفر اول هست، اما چرا باید با افراد دیگر مشورت کنند؟

وی افزود: کارهای خنده‌داری در نفت انجام می‌دهند؛ برخی‌ها از باشگاه نامه می‌زنند به سازمان لیگ و عباسی را جایگزین خلیلی می‌کنند. خلیلی بازیکن بزرگی بوده و نباید اینطور به او بی احترامی می‌شد. اصلا چیزهایی اتفاق می‌افتد که مانده‌ام. روز اول با من صحبت‌های دیگری می‌کردند، اما حالا روند درست 180 درجه تغییر کرده است.

دایی با بیان اینکه در مجموع 27 درصد پول گرفته‌ایم، گفت: کسانی که قدرت تصمیم‌گیری ندارند، با بچه‌ها صحبت می‌کنند. با این همه مشکل، بچه‌ها از خودشان گذشت نشان دادند. اینطوری تیمداری نمی‌شود کرد و فوتبال هم به جایی نمی‌رسد. متاسفم برای این اوضاع، باید فدراسیون کاری کند که به بازیکن و مربی ظلم نشود. متاسفانه همه اینطور هستند و باشگاه هم فقط سود می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: این بچه‌ها و خانواده‌هایشان چه گناهی دارند؟ کسی که نمی‌تواند تیمداری کند چرا روی کار می‌آید؟ باید تیمداری بکنید که بدهی روی بدهی بیاورید؟ مسئول اصلی این چیزها فدراسیون هست که باید رسیدگی کند.

دایی درباره خداحافظی مبعلی گفت: او بازیکن بزرگی است و خیلی زود است که فوتبال را کناره بگذارد. ببینید چه اتفاقاتی افتاده که دلسرد و زده شده است. مبعلی عصای دست من است.

وی در مورد امتیازات تیم نفت تا به حال گفت: بازیکنان و کادر فنی خوبی جمع کردیم. می‌دانستم خوب می‌شویم، اما انتظار نداشتم آنقدر خوب کار کنیم. بازیکنان بی نام و نشان و باتجربه‌ای داریم، بزرگان تیم خیلی به من و بازیکنان کمک می‌کنند.

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: آقایان مفهوم اقتصاد مقاومتی را اشتباه فهمیده‌اند، اقتصاد مقاومتی این نیست که به بازیکنان پول ندهی و به آنها ظلم کنی.

وی با انتقاد از انتخاب محسن خلیل به عنوان مدیر فنی نفت گفت: خلیلی را به صورت سمبلیک به عنوان مدیر فنی انتخاب کرده‌اند، چطور بازیکنی که تازه اول راه مربیگری در فوتبال است و هنوز تجربه‌ای در این عرصه ندارد به عنوان مدیر فنی انتخاب می‌شود؟ این انتخاب هم بی‌احترامی به او است و هم به ما.

سرمربی نفت تهران در واکنش به این سوال که چه کسی این پیشنهاد را به خلیلی داده است خاطر نشان کرد: از مدیر عامل بپرسید که این پیشنهاد را داده است. دیوار حاشا هم که بلند است و خیلی راحت می‌توانند حاشا کنند.

101/401

کد خبر: 707584

وب گردی

وب گردی