پیام تسلیت انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در پی درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

مرجع روشن‌ضمیر حضرت آیه‌الله العظمی موسوی اردبیلی، که از دوران رژیم ستم‌شاهی ملجأ روحی و فکری نسل تحصیل کرده و دانشجویان و دانشگاهیان دردمند و مبارز بود، در جواررحمت حضرت حق آرام گرفت.

این عالم وارسته که تلاش‌های بی‌وقفه او نقشی مؤثر در پیشبرد آرمان‌های امام خمینی و پیروزی انقلاب اسلامی داشت و در سخت‌ترین سال‌های پس از انقلاب درسنگر عالی‌ترین مقام قوه قضاییه، دادگستری را وجهه همت خود قرار داد،این توفیق عظیم و کم‌نظیر را یافت که تداوم خط خدمت و فقاهت را با ترک داوطلبانه علقه و علاقه به پست ومناصب حکومتی پی گیرد.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها که افتخارآن را داشت مراسم افتتاحیه اولین مجمع عمومی و در حقیقت آغاز حرکت سیاسی سازمان یافته‌ خود در دفاع از آرمان‌های امام، انقلاب و مردم را با سخنرانی ایشان به عنوان رابط و نماینده امام با انجمن در سال 1364 برگزار نماید، طی همه این سه دهه گذشته شاهد تلاش‌های فکری سیاسی مستمر این نماد فقاهت روشن‌بین دردفاع از حق و مروت و مقابله با ستم و حق‌کشی بود. اندیشه روشن و هدایت‌گر، گوش شنوا و ضمیر پاک و پذیرای نقد ونظر این فقیه وارسته که همواره پناه و ملجأ دانشگاهیان متدین بود او را به یکی از بهترین اسوه‌های آرمان وحدت حوزه و دانشگاه تبدیل کرده بود.

انجمن ضایعه ارتحال این عالم ربانی را به همه ملت ایران بویژه جامعه علمی و دانشگاهی و روحانیون معظم تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای اعضای خانواده گرامی ایشان صبوری و سلامتی طلب می‌کنم.امیدواریم رحمت خاصه حق تعالی پاسداشت یک عمرمجاهدت بی‌وقفه این مجاهد عظیم‌الشأن باشد.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها – چهارم آذر 1395 .

300/300

کد خبر: 707602

وب گردی

وب گردی