نوری: رئیس جمهور آمریکا هر کسی که باشد باید به خودمان متکی باشیم

یک نماینده مجلس گفت: رهبری از ابتدا به تیم مذاکره کننده گوشزد کرده بودند که آمریکا هیچ وقت سر قول‌هایی که داده و معاهده‌هایی که بسته، چه با ایران و چه با سایر کشورها متعهد نبود است.

سید راضی نوری با اشاره به بیانات اخیر رهبری در جمع بسیجیان اظهار کرد: متأسفانه چیزی که رهبری پیش‌بینی می‌کردند پیش آمد و از موارد نقض برجام هم همین بود که تحریم‌ها را تمدید کردند تا دهان رئیس جمهور آینده را که می‌خواهد بیاید و چیزی بگوید ببندند.

وی خاطرنشان کرد: تنها راهی که ما می‌توانیم در مقابل تمام این تحریم‌ها و مشکلات دیگر بایستیم این است که اعتماد به نفس داشته باشیم و اقتصاد مقاومتی را با تمام مشکلاتی که دارد دنبال کنیم. حداقل روی پای خودمان بایستیم و در مقابل تکان‌هایی که گاه‌گاهی به اقتصاد ما وارد می‌شود، مقاوم‌تر باشیم.

وی متذکر شد: بدعهدی آمریکا در گذشته نه تنها برای کشور ما بلکه برای کشورهایی که نزدیک‌ترین‌ کشورها نسبت به آمریکا بودند نیز پیش آمده است. مسائلی که آمریکایی‌ها با لیبی و عراق داشتند از این جمله است.

نماینده مردم شوش در گفت‌وگو با ایسنا، تأکید کرد: رئیس جمهور آمریکا هر کسی که می‌خواهد باشد ما باید نسبت به بدعهدی آمریکا پیش‌بینی داشته باشیم و خودمان برای خودمان برنامه‌ریزی کنیم و اگر هم می‌خواهیم ارتباطی داشته باشیم با کشورهایی باشد که در این مدت بدعهدی کمتری نشان دادند. اما مهمترین مسأله‌ای که باید به آن توجه شود این است که باید به خودمان متکی باشیم.

302/300

کد خبر: 707619

وب گردی

وب گردی