ایران و نروژ در حوزه آموزش اچ اس یی همکاری می کنند

تفاهم نامه توسعه آموزش های تخصصی اچ اس یی میان شرکت LIoyd's Register و انجمن حرفه ای اچ اس یی کارآفرینان و پیمانکاران صنعت نفت (HSEOIC) در شرکت پتروپارس امضا شد.

به گزارش ایسکانیوز، به دنبال فعالیت های آموزشی و فرهنگ سازی، چاپ و ترجمه مستندات فنی و تخصصی در حوزه نفت و گاز و برگزاری آموزش های تخصصی، انجمن حرفه ای اچ اس یی موفق شد با ارائه مستندات و سوابق اجرایی، پس از ارزیابی کیفی از سوی شرکت LR، به عنوان نماینده انحصاری این شرکت برای ارائه سرویس ها و خدمات آموزشی تخصصی این حوزه و ارزیابی ریسک در حوزه نفت و گاز ایران تعیین شود.

انجمن حرفه ای اچ اس یی کارآفرینان و پیمانکاران صنعت نفت در سال ٨٨ با هدف ایجاد یک نهاد غیر انتفاعی معتبر و تاثیرگذار در توسعه فرهنگ و ارتقای عملکرد این حوزه و با بهره گیری از ٦ کمیته تخصصی فنی شامل٬ کمیته ایمنی، کمیته بهداشت، کمیته محیط زیست، کمیته آموزش و فرهنگ سازی، کمیته سیستم و کمیته فراساحل تاسیس شد و به عنوان انجمنی ملی با الگوبرداری از انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان نفت و گاز «OGP» فعالیت خود را آغاز کرد.

هشت شرکت پتروپارس٬ اویک٬ مپنا٬ سازه٬ نارگان٬ ناموران٬ پیدک و کیسون از اعضای این انجمن هستند و دبیرخانه اجرایی آن نیز در محل مدیریت HSEQ ستاد مرکزی پتروپارس مستقر شده است.

این تفاهمنامه با حضور حمیداکبری٬ مدیرعامل شرکت پتروپارس و رئیس هیئت مدیره انجمن حرفه ای اچ اس یی و نمایندگان شرکت LR نروژ و تعدادی از اعضای هیئت اجرایی انجمن در شرکت پتروپارس امضا شد.

انتظار می رود با امضای این تفاهمنامه و با بهره برداری و اجرای برنامه های آموزش های تخصصی، نسبت به انتقال دانش فنی و فناروی روز مدیریت اچ اس یی در کشور گام برداشته شود.

402

کد خبر: 707676

وب گردی

وب گردی