79 هزار کلاس درس فاقد سیستم گرمایشی مناسب/ 107هزارکلاس درس ایمن سازی شدند

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: 107 هزار کلاس درس با سیستم گرمایشی مناسب استاندارد سازی شده اند و سامانه حرارت مرکزی جایگزین بخاری های گازی شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، مرتضی رئیسی معاون عمرانی و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت: در سال های گذشته اقدامات زیادی در خصوص مقاوم سازی، نوسازی و حذف مدارس غیراستاندارد در مدارس کشور صورت گرفته است.

وی افزود:از سال 92 تا 94 تعداد 107 هزار کلاس با سیستم گرمایشی مناسب استاندارد سازی شدند و سامانه حرارت مرکزی جایگزین بخاری های گازی شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه گفت:در حال حاضر 79 هزار کلاس درس در کشور باقی مانده است که هنوز از استاندارد لازم برخوردار نیستند و با بخاری های گازی گرم می شوند.

رئیسی با بیان اینکه از نیمه دوم سال 95 اقدام به راه اندازی سیستم گرمایشی مناسب در مدارس فاقد استاندرد می کنیم اضافه کرد:محدودیت منابع دولت یکی از دلایلی است که باعث شده است تا الان این تعداد کلاس درس از سیستم گرمایشی مناسب برخوردار نباشند.

وی افزود: تا به امروز دولت مبلغ 630 میلیارد تومان برای استاندارد سازی مدارس هزینه کرده است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد:امید وار هستیم با دریافت منابع مالی دیگر بتوانیم برای راحتی دانش آموزان فعالیت های بیشتری را انجام دهیم.

700700

کد خبر: 707683

وب گردی

وب گردی