برگزاری اردوی تیم ملی پینگ پنگ در لار با جایزه 7 میلیون تومانی

13 پینگ پنگ باز اردویی را در شهرستان لار برگزار می کنند و در پایان ان قرار مسابقه‌ای برگزار و مبلغ 7 میلیون تومان به نفرات اول تا سوم تخصیص داده می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز ، با پیشنهاد و دعوت اداره ورزش و جوانان و هیئت تنیس روی میز شهرستان لار و طی همخوانی برنامه های اردویی سرمربی با این مهم و پس از موافقت فدراسیون، ملی پوشان بزرگسال تنیس روی میز جهت برگزاری اردوی تمرینی به استان فارس شهرستان لار می روند.

از نکات بسیار جالب این تسهیلات، برگزاری مسابقه جایزه بزرگ در پایان اردو و تخصیص مبلغ 70 میلیون ریال جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم مسابقات است.

روز گذشته جمیل لطف الله نسبی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان پس از اخذ موافقت مدیر تیم های ملی، 13 نفر از ورزشکاران را جهت حضور در اردوی 12 روزه لار دعوت کرده است.

به گفته سازمان تیم های ملی، بررسی توانمندی های ورزشکاران در این اردو در کنار برگزاری دو تور ایرانی و رنکینگ ملی از مهمترین محورهای گزینش ملی پوشان برای اعزام به سه رویداد مهم قهرمانی بزرگسالان آسیا در چین، مسابقات کشورهای اسلامی در باکو و مسابقات قهرمانی انفرادی و دو نفره جهان در دوسلدورف خواهد بود. این سه رویداد مهم تنیس روی میز در سه ماهه اول سال 1396 برگزار می شود.

فدراسیون در تلاش است که بعد از برگزاری این اردو و تا قبل از آغاز لیگ برتر باشگاه های کشور ، تعدادی از ورزشکاران را به یک تورنمنت بین المللی یا اردوی خارجی اعزام کند.

اسامی افراد دعوت شده:

1.نوشاد عالمیان

2.نیما عالمیان

3.افشین نوروزی

4.محمدرضا اخلاق پسند

5.محمد اصلمند

6.حمیدرضا طاهرخانی

7.محمد فرقدانی

8.میدیا لطف الله نسبی

9.محمد امین حنطه

10. محمد علی رویین تن

11.امین میرالماسی

12.احمدرضا عبادی پور

13. سعید احمدیان

سر مربی : جمیل لطف الله نسبی

روانشناس : محسن پروازی

سرپرست اردو : محسن قربان

تاریخ برگزاری اردو:

ورود ورزشکاران به اردو از عصر مورخه 22 آذر و خروجشان از اردو در تاریخ 3 دی ماه تعیین شده است. ضمن اینکه با توجه به برگزاری مسابقات لیگ برتر جوانان و امید کشور، تعدادی از ورزشکاران این رده سنی با توجه به همزمانی این دو رویداد، به این اردو دعوت نشده و بنا به صلاحدید سرمربی از اردوهای بعدی به جمع ملی پوشان اضافه می شوند.

402

کد خبر: 707689

وب گردی

وب گردی