لیگ برتر فوتبال/گسترش 10 نفره استقلال را متوقف کرد

تیم فوتبال استقلال تهران با تساوی 2 بر 2 مقابل گسترش فولاد تبریز از رسیدن به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر بازماند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم های فوتبال استفلال تهران و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال عصر جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید تا دو تیم امتیاز ها را تقسیم کنند.
گل های استقلال را دراین دیدار سید محسن حمیدی (گل به خودی) و محسن کریمی در نیمه نخست بازی به ثمر رساندند.
لوسیانو پریرا مهاجم خطرناک گسترش فولاد در نیمه نخست توانست نتیجه بازی را 2 بر یک کند تا گسترشی ها با امید بیشتری نیمه دوم را شروع کنند.
در نیمه دوم دو تیم موقعیت های زیادی را برروی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما در نهایت این تیم گسترش فولاد بود که توانست به وسیله علیرضا نقی زاده در دقیقه 80 بازی را به تساوی بکشاند.
فرناندو دخسوس دروازه بان تیم فوتبال گسترش فولاد که در این بازی موقعیت های بسیار خوبی را از بازیکنان استقلال گرفت در دقیقه 74 به دلیل خطا روی محسن کریمی از زمین مسابقه اخراج شد تا گسترشی ها 10 نفره بازی را دنبال کنند.
در این مسابقه فرشید اسماعیلی از استقلال جای خود را به علی قربانی داد و خسرو حیدری نیز به جای مجید حسینی وارد استقلال شد.
در تیم گسترش فولاد نیز یوسف سیدی جای خود را به محمدامین درویشی داد. محمد رضا خلعتبری نیز به جای رضا خالقی فر وارد میدان شد. همچنین به دلیل اخراج دخسوس کورش ملکی جای محمد امین درویشی که در نیمه دوم وارد زمین شده بود راهی میدان شد.
محمد حسین زاهدی فر داور مسابقه در پایان نیمه دوم 6 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.
استقلال با این تساوی 15 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول قرار گرفت. گسترش فولاد تبریز نیز 10 امتیازی شد و در جایگاه 13 قرار گرفت.

402/100

کد خبر: 707731

وب گردی

وب گردی