بانوان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حادثه تروریسیتی حله را محکوم کردند

سه تن ازنمایندگان و بانوان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حمله ناجوانمردانه تروریستی در شهر حله عراق که موجب شهادت زائران اربعین حسینی شد را محکوم کردند .

به گزارش ایسکانیوز، در متن پیام پروانه سلحشوری، طیبه سیاوشی و سیده فاطمه ذوالقدر نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است که در آستانه سالروز رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام، باردیگر ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در دو واقعه ، یکی حمله ناجوانمردانه تروریستی در شهر حله عراق و دیگری برخورد دوقطار در دامغان در غم و ماتم عزیزان و فرزندان خود ، به سوگ نشستند.

اینجانبان همراه محکوم نمودن اقدام تروریستی گروهک تکفیری - صهیونیستی داعش که موجب شهادت زائران اربعین حسینی شد و به عنوان نمایندگان ملت شریف و آگاه ایران اسلامی در مجلس شورای اسلامی، از مسئولین ذیربط در برخورد دوقطار می خواهیم، با بررسی علل وقوع این رخداد تلخ و ارائه گزارش آن به مجلس و مردم، با عاملین و مسببین آن برخورد کرده و نسبت به جبران خسارات روحی و مادی حادثه دیدگان نیز اقدام عاجل نمایند.
از ناخدای عالم برای آرامش روح عزیزان رفته از این عالم، علو درجات مسئلت نموده و برای بازماندگانشان نیز صبر جمیل آرزومندیم.

302

کد خبر: 707732

وب گردی

وب گردی