برگزاری همایش تزیاری گروه میکروبیولوژی در واحد علوم دارویی

هجدهمین همایش تزیاری گروه میکروبیولوژی در واحد علوم دارویی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، هجدهمین همایش تزیاری و چهارمین سمپوزیوم تخصصی گروه میکروبیولوژی دانشکده علوم و فناوری های نوین یه منظور آشنایی دانشجویان با زمینه تحقیقاتی اعضای هیئت علمی دانشگاهها و موسسات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی واحد علوم دارویی، روز پنج شنبه 4 آذر ماه ماه، چهارمین همایش تزیاری گروه میکروبیولوژی واحد علوم دارویی به منظور آشنا شدن دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد میکروبیولوژی با زمینه تحقیقاتی اعضای هیات علمی گروه میکروبیولوژی واحد علوم دارویی ، اعضای هیات علمی برخی از دانشگاهها و موسسات پژوهشی دیگر در یک روز برفی با حضور معاون پژوهش و فناوری، رییس دانشکده علوم و فناوریهای نوین، استادان و دانشجویان علاقمند در آمفی تئاتر دانشکده علوم و فناوری های نوین برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر حسین فهیمی، رئیس دانشکده علوم و فناوریهای نوین، توضیحاتی در ارتباط با امکانات گروه میکروبیولوژی و دانشگاه و نیز نکاتی را در خصوص اهمیت انتخاب موضوع پایان نامه ارائه داد.

در ادامه دکتر ستاره حقیقت مدیر گروه میکروبیولوژی و دبیر برگزاری این سمپوزیوم توضیحاتی درخصوص زمینه های کاری و تحقیقاتی خود ،امکانات آزمایشگاه تخصصی و تجهیزات گروه میکروبیولوژی ، نحوه انتخاب موضوع پایان نامه، استاد راهنما و مشاور، نگارش پروپوزال و چگونگی سیر مراحل تصویب پروپوزال متذکر شد.

دکتر سید جلال الدین حسینی غنچه معاون پژوهش و فناوری واحد علوم دارویی نیز طی سخنرانی خود، سمپوزیوم تزیاری را کنفرانسی بدیع در واحد علوم داروبی معرفی کرد و نیز توضیحاتی را در خصوص آیین نامه ها و بخشنامه های پژوهشی ، انتخاب موضوع پایان نامه و دستاورد های آن ارائه داد.

در ادامه این سمپوزیوم، اساتید مدعو از دانشگاه ها و پژوهشکده های مختلف کشور از جمله انستیتو پاستور ایران، موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، دانشگاه بقیه الله و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و واحد علوم دارویی به معرفی موضوعات مرتبط با تازه های میکروبیولوژی و الویت های پژوهشی حیطه کاری خود پرداختند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور معاونت پژوهشی و ریاست دانشکده، از فارغ التحصیلان پذیرفته شده در مقطع دکتری تخصصی میکروبیولوژی و اساتید تقدیر به عمل آمد.

200

کد خبر: 707773

وب گردی

وب گردی