انتقاد یک نماینده از عملکرد صداوسیما در مورد درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی، حوادث عراق و سمنان

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از عملکرد صدا و سیما در مورد خبر درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی و همچنین حادثه تروریستی عراق و سانحه برخورد قطار در سمنان انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:خبر ارتحال آیت الله موسوی اردبیلی یار امام راحل (ره) و حاجی موذن زاده اردبیلی مداح معروف و بزرگ آذری زبان به حد کافی غم انگیز و متاثر کننده بود که نیازی به اخبار تالم بار دیگری نباشد!! اما ظاهرا این روزها روزهای خوبی برای مردم‌مان نباید باشد و متاسفانه در ظرف حدود بیست و چهارساعت گذشته حدود یکصد تن از هموطنانمان در آتش جهالت و نادانی خارجی‌ها و همچنین سوء مدیریت احتمالی داخلی سوختند.

نیمی در خاک عراق بعد از اتمام زیارت حرم آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و زمانی که آماده بودند به موطن خود بازگردند دچار کین خصم تکفیری‌های مزدور قرار گرفته و به جرم عشق به اهل بیت در یک عملیات انتحاری تروریستی ندای حق تعالی را لبیک گفته و به زیارت اربابشان رفتند و قطعا دولت عراق می‌بایست پاسخگو بوده و ترتیب دستگیری و مجازات عواملین این جنایت تروریستی را بدهد و نیمی دیگر در داخل کشور آن هم ظاهرا از سوء مدیریت یا خطای انسانی یا هر عامل دیگری در اثر برخورد دو قطار مسافربری زنده زنده در آتش سوختند که ابدا و اصلا نمی‌بایست آن را یک اتفاق ساده و طبیعی تلقی نمود (ظرف سه سال گذشته ظاهرا این دومین برخورد قطار در داخل کشور است) که می بایست ضمن تعیین علل و عوامل این حادثه دهشتناک و غم انگیز، برخورد قاطعانه با عوامل ذی‌مدخل در این حادثه تلخ صورت پذیرد که دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم و امیدوارم با این همه اتفاقات ناگوار، صداوسیما هم بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی در چه جایگاهی اعلام عزای عمومی نموده است! به افکار و احساسات مردم احترام گذاشته و چند روزی را با قلب‌های سوخته مردم همراه باشد تا شاید تسلای خاطر بازماندگان این حوادث تلخ و ناگوار داخلی و خارجی گردد. بنده ضمن عرض تسلیت به هموطنان عزیزم به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تمام این موارد را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری و اقدام خواهم نمود».

302/300

کد خبر: 707801

وب گردی

وب گردی