اقدامات واحد دامغان در یاری‌رسانی به همراهان مصدومان سانحه برخورد قطار

در پی حادثه دلخراش برخورد دو قطار و کشته شدن تعدادی از هموطنان، رئیس واحد دامغان از همکاران خود خواست به بازماندگان و همراهان مصدومان در دامغان کمک کنند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین عباسپور همزمان با وقوع حادثه و انتقال مصدومان به بیمارستان ولایت دامغان از همکاران خود خواست به همراهان مصدومان کمک کنند.

رییس واحد دامغان با آرزوی غفران و رحمت برای زائران ثامن الحجج(ع) که جان به جان‌آفرین تسلیم کردند و با عرض تسلیت به بازماندگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این حادثه دلخراش به ایسکانیوز گفت: هتل دانش دانشگاه با ظرفیت 40 تخت در اتاق‌های مجهز و خوابگاه حضرت زینب(س) واحد دامغان با 150 تخت در اختیار همراهان مصدومان این حادثه قرار گرفته است.

و اما در اقدامی خیرخواهانه تعداد بسیاری از استادان و پرسنل واحد دامغان از طریق نشانی الکترونیکی و ارسال پیامک به اداره روابط عمومی برای کمک به همراهان مجروحین و بازماندگان اعلام آمادگی کردند.

در این راستا تعدادی از همکاران واحد دامغان با خودرو شخصی برای انتقال و اسکان همراهان در برابر بیمارستان حضور داشتند.

اداره روابط عمومی واحد دامغان با ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان و اعلام تسلیت به بازماندگان قطار زیارت، از نخستین ساعات وقوع حادثه از طریق کانال‌های ارتباطی خود و در فضای مجازی ضمن اعلام اخبار، مراتب اعلام آمادگی واحد را برای کمک و تامین فضای اقامتی همراهان مصدومان به اطلاع مسئولان رساند.

200/700

کد خبر: 707806

وب گردی

وب گردی