عارف: وزارت راه، گزارش حادثه قطار سمنان را به ملت ایران ارایه دهد

رئیس فراکسیون امید مجلس در پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه برخورد دو قطار در استان سمنان و کشته شدن جمعی از هموطنانمان تاکید کرد: مسئولان نسبت به رسیدگی به موقع به حادثه دیدگان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و مسئولین وزارت راه و شهرسازی گزارشی دقیق از علت این حادثه را به ملت ایران ارایه دهند.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام محمدرضا عارف به شرح زیر است:

خبر برخورد دو قطار در استان سمنان که منجر به مصدومیت و جان باختن جمعی از مردم کشورمان شد، بسیار تلخ و دلخراش و موجب تاثر شدید و اندوه فراوان شد. آنگونه که اخبار اولیه حکایت دارد این حادثه تلخ متاسفانه تلفات نسبتا زیادی داشته و باعث داغدار شدن ملت بزرگوار ایران شده است. امید است مسئولان محترم به ویژه نیروهای خدوم هلال احمر و بهداشت و درمان کشور نسبت به رسیدگی به موقع به حادثه دیدگان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و مسئولین وزارت راه و شهرسازی گزارشی دقیق ازعلت این حادثه را به ملت ایران ارایه دهند.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت به خانواده‌های داغدار همدردی خود را با بازماندگان اعلام داشته، از درگاه خداوند غفور و رحیم برای جان‌باختگان غفران الهی و برای آسیب‌دیدگان و مجروحان، آرزوی سلامتی و شفای عاجل مسالت می‌نمایم.

محمدرضا عارف

302/300

کد خبر: 707818

وب گردی

وب گردی