4 کشته و 5 مجروح در تصادف پژو پارس با پژو آردی

تصادف شدید پژو پارس با پژو آردی در شهرستان فریمان چهار کشته و پنج مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ علی اکبر قربانی فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: ساعت 17:00 روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف دو دستگاه سواری پژو در محور سفید سنگ - فریمان بلافاصله تیم هایی از کلانتری سفید سنگ و بخش انتظامی قلندرآباد به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پژو پارس با چهار سرنشین با یک دستگاه پژو آردی با پنج سرنشین به صورت رخ به رخ برخورد کرده اند.

سرهنگ قربانی تصریح کرد: در این سانحه یکی از سرنشینان خودرو آردی (زهرا40ساله) در دم فوت و هشت سرنشین دو خودرو نیز مجروح و با کمک عوامل امدادی به بیمارستان امام خمینی(ره) شهر فریمان منتقل شدند.

وی عنوان کرد: متاسفانه راننده پژو پارس ( حسن 30 ساله) و همسر(نجمه 25 ساله) و پسرش(محمد 8 ساله) نیز با وجود تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده فوت کردند.

سرهنگ قربانی گفت: علت تامه تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ و سرعت زیاد خودرو پارس اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه، انحرافات ناگهانی و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

700/701

کد خبر: 707936

وب گردی

وب گردی