فراخوان جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان در واحد مبارکه

دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه از فراخوان جمع آوری لباس گرم برای نیازمندان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مسلم سلیمانی دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با بیان این مطلب به ایسکانیوز گفت: در این زمینه برنامه ای توسط کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که طی آن این افراد لباس های گرم خود را جمع اوری می کنند و در اختیار نیازمندان قرار می دهند.

وی ادامه داد: کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ انجام کارهای خیر شناخته شده است و در این زمینه کانون دانشجویی هلال احمر واحد مبارکه فعالیت های خیر خواهانه و اردوهای بسیاری را برگزار کرده است.

دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه افزود: یکی از اقدامات اخیر این کانون در فصل سرما فراهم کردن لباس گرم در فصل سرما برای نیازمندان است به طوری که طی یک فراخوان از دانشجویان واحد مبارکه خواسته است تا لباس های گرم را به کانون هلال احمر این واحد تحویل دهند تا در روزهای سرد یاری رسان افراد نیازمندی باشد که از امکانات گرمایشی کافی برخوردار نیستند.

وی اضافه کرد: افراد بسیاری هستند که توانایی مالی خرید لباس های گرم را ندارند، حتی برخی از آن ها محل مناسبی برای زندگی ندارند و کارتن خواب هستند.کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با این اقدام خداپسندانه درنظر دارد لباس های گرم در اختیار چنین افرادی بگذارد.

سلیمانی با اشاره به اقدامات کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت: از جمله اقدامات کانون دانشجویی هلال احمر واحد مبارکه می توان به برگزاری دوره های آموزشی کمک های اولیه و اردوهای آموزشی اشاره کرد که معمولا در زمان برگزاری آموزشی کمک های اولیه با استقبال خوب دانشجویان مواجه می شویم . در طول این دوره ها دانشجویان اقدامات اولیه در زمینه رویارویی با شکستگی ها، زخم ها، پانسمان ها و انواع سوختگی ها را یاد می گیرند.

وی تاکید کرد: در جهت ارتقای سلامت کارکنان و دانشجویان ، در زمان های مشخص چادر های سلامت برپا می کنیم و در آن ها فشار خون و قندخون افراد توسط دانشجویان دوره دیده در کانون دانشجویی هلال احمر کنترل می شود.

700/701

کد خبر: 707956

وب گردی

وب گردی