تام هنکس زبان به نقد کلینت ایستوود گشود

تام هنکس که از نظر سیاسی در جناح مقابل کلینت ایستوود جمهوری‌خواه جای دارد به شوخی گفت او با بازیگرانش شبیه اسب رفتار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از گاردین، بازیگر سرشناس آمریکایی رفتار کلینت ایستوود کارگردان سرشناس و کهنه‌کار را به رفتاری شبیه رفتار با حیوانات تشبیه کرد. هنکس که برای نخستین بار در فیلم «سالی» با ایستوود همکاری کرد در یک برنامه تلویزیونی گفت: قطعا نمی‌خواهید حتی یکی از آن کارهای ایستوود را ببینید.

در فیلم «سالی» که بر مبنای داستانی واقعی ساخته شده هنکس در نقش خلبانی به نام سالی بازی کرده که برای جلوگیری از سقوط هواپیما آن را در رودخانه هادسن نیویورک در سال ۲۰۰۹ فرود آورد.

تام هنکس درباره رفتار ایستوود با بازیگرانش گفت: او با بازیگران مثل اسب برخورد می‌کند چون خودش سال‌ها پیش در سریال وسترنی بازی می‌کرد و احتمالا کارگردان فریاد می‌کشید «اکشن!»‌ و همه اسب‌ها شروع به دویدن می‌کردند. بنابراین زمانی که او خودش کارگردان شده با صدای کاملا نرمی می‌گوید «‌خیلی خوب، شروع کنید». او به جای این‌که داد بزند «کات» می‌گوید «دیگر کافیست» که همین هم خیلی ترسناک است و انگار با جهنم روبه رو شده‌ای.

هنکس افزود که البته کاپیتان سالی واقعی نیز که در صحنه حضور داشت یک بار به انتقاد از ایستوود پرداخت و یک بار به او گفت چرا ۲۰ دقیقه دیر حاضر شده است.

هنکس تاکید کرد که سالی خیلی بر نحوه تصور کردن احساسات حساس بود و می خواست همه چیز دقیق تصویر شود. وی گفت کاپیتان سالنبرگر همه متن‌های فیلمنامه را می‌خواند و درباره هر کاری که می‌خواستیم انجام دهیم او نظری داشت.

تام هنکس و کلینت ایستوود در انتخابات ریاست جمهوری در دو جناح کاملا متضاد همدیگر جای داشتند و هنکس از حامیان سرسخت دموکرات‌ها بود و ترامپ را به یک کیسه گاز خودپرست تشبیه کرده بود و ایستوود رسما اعلام کرده بود به ترامپ رای می‌دهد.

ایستوود ماه آگوست از ادبیات نژادپرستانه ترامپ حمایت کرده و گفته بود مردم به راحتی همدیگر را به نژادپرستی متهم می‌کنند، در حالی که این حرف‌ها به معنی نژادپرستی نیست و نسل جدید را به نرمی گربه توصیف کرده بود.

ایستوود مطبوعات را به نژادپرستی متهم کرد و گفت آنها در حال ساختن فریبی بزرگ هستند و این را لحظه‌ای غم‌انگیز در تاریخ آمریکا خوانده بود.

تام هنکس پس از انتخابات و پیروزی ترامپ به مخاطبانش در نیویورک گفته بود: ما به جلو حرکت می‌کنیم. اگر این کار را نکنیم تاریخ درباره ما چه خواهد گفت؟

منبع : مهر

705500

کد خبر: 707959

وب گردی

وب گردی