برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدید واحد زرقان

جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان با حضور تعداد کثیری از دانشجویان، ریاست و معاونین در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، درابتدای این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم و صفر و اربعین حسینی و خوش آمدگوئی و خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود ، نسبت به تشریح نحوه تاسیس ، امکانات، توانمندی ها ،راه اندازی ، توسعه، پیشرفت و جایگاه واحد زرقان ، سخنرانی کردند.

دکتر مهدی وادی چنین بیان داشت: «اینجانب مقدم شما فرزندان عزیز و محترم را به دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان خیر مقدم عرض می نمایم ، خواهشمند است مسائل فرهنگی اخلاقی را سرلوحه کار خود همراه با آموزش و پژوهش قرارداده تا انشاالله بتوانید درآینده که چرخ امور مملکت به دست توانای شما عزیزان اداره خواهد شد، مزین به دو بال علم و تقوی باشید. ضمناً خواهشمند است قدر این دوران رابدانید و از پدر و مادرانتان که با تحمل هزینه های مالی و معنوی زمینه حضور و ادامه تحصیل شما دانشجویان عزیز را فراهم کرده اند ، قدردانی کنید.»

ایشان در خاتمه دعای خیر خود را بدرقه راه بنیانگذاران صدیق دانشگاه و کسانیکه در جهت اعتلاء این مجموعه بزرگ فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی تلاش وافر داشته اند، کرد.

سپس معاونان محترم آموزشی و پژوهشی ، اداری مالی و فرهنگی دانشجویی به ایراد سخرانی پرداختند و جهت آشنایی بیشتر دانشجویان ، نسبت به معرفی حوزه های مختلف دانشگاه ، معرفی پرسنل خود ، آئین نامه ها ، بخشنامه ها ، تسهیلات رفاهی ، وام های کوتاه مدت و بلند مدت قابل ارائه به دانشجویان جدیدالورود ، تهیه بسته های آموزشی پژوهشی و فرهنگی و دانشجویی و توزیع بین دانشجویان اقدام کردند.

200

کد خبر: 707980

وب گردی

وب گردی