حضور استادان و دانشجویان واحد زرقان در دو کنفرانس بین المللی

سومین کنفرانس بین المللی مدیریت ، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم و سومین کنفرانس روانشناسی ، علوم تربیتی ، حقوق و علوم اجتماعی در هزاره سوم با حمایت علمی و معنوی واحد زرقان در مرکز همایش هاب بین المللی دانشگاه شیراز به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسکانیوز، در افتتاحیه این همایش معاون آموزشی پژوهشی واحد زرقان چنین بیان داشت: «ریاست محترم و عالی دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر میرزاده و معاون محترم پژوهشی دانشگاه جناب آقای دکتر واشقانی، همواره بر حضور پر توان و شرکت تمامی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه های علمی، مجامع بین المللی و ملی در همه ابعاد تاکید داشته و دارند. دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه غیر انتفاعی حضوری جهان، به ویژه در سال های اخیر، در بحث فعالیت های گسترده علمی، نظیر شرکت در کنفرانس های داخلی و خارجی،همایش ها، اختراعات و ابداعات، چاپ کتب و مقالات، مسابقات روباتیک و... سهم به سزایی داشته و در زمینه تولیدات علمی در کشور عزیزمان، ایران اسلامی و در سطح جهان ، موثر و تاثیر گذار بوده است .

دکترحمید منوچهری در خصوص اهمیت و جایگاه علوم انسانی در مجامع علمی و پژوهشی عنوان کرد: «برای رفع اکثر مشکلات و سوالات این حوزه نیاز به مجامع علمی و بین المللی ، وحدت و یکپارچگی بین دانشگاه ها، راه اندازی شرکت های دانش بنیان و اقتصاد بنیان و حمایت دولتمردان، از ضرورت ها محسوب می شود، تا ابعاد گوناگون مسائل علوم انسانی را بررسی و ارزیابی نماییم. تاثیر شگرف رشته های مختلف علوم انسانی در دنیای کنونی، بحث کارآفرینی، آینده پژوهی و توسعه آن در ارزیابی عملکرد این علوم بایستی مد نظر قرار گیرند. هم چنین بومی کردن رشته های علوم انسانی در کشورمان و نهایتا الگوی سیاست گذاری و برنامه ریزی در حوزه علوم انسانی با توجه به مبانی نظری، ارزش های انسانی، نیازهای جامعه، همراهی و مشارکت با مجامع علمی دنبا، بایستی نهادینه شود. از طرف دیگر تغییر نگرش اساتید و به ویژه دانشجویان این رشته و ترغیب این قشر به منظور مشارکت بیشتر آن ها، سبب توسعه این علوم در کشورمان خواهد شد.

در مراسم اختتامیه این کنفرانس از آقای محمد جواد حبیب آگهی با عنوان مقاله بررسی علل و عوامل فساد اداری در سیره حکومتی امام علی (ع) و خانم غزل رستگار و آقای علی کدخدایی با عنوان مقاله واکاوی نظریه اتیسم ( با رویکرد به گره های سنی 3 تا 6 سال )،خانم زهرا امیری با عنوان بعنوان پژوهشگران برتر این واحد دانشگاهی تقدیر بعمل آمد.speaking perfect

قابل ذکر است اعضای هیات علمی این واحد متشکل از خانم ها وفا شجاع منش ، جمیله جعفری و آقایان شهرام ایزدی کریم حیدری و سعید گودرزی کمیته داوری این دو کنفرانس بین المللی را عهده دار بودند.

200

کد خبر: 707987

وب گردی

وب گردی