مدد رسانی به کارتن خواب ها در محله های مرکزی شهر تهران آغاز شد

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران گفت:همزمان با آغاز فصل سرما علاوه بر ظرفیت 40 نفری گرمخانه این منطقه؛ در مواقع اضطراری انتقال متقاضیان به سایر کمپ ها و نیز تجهیزاتوبوس های گرم برای شب گذرانی انجام می شود.

به گزارش ایسکانیوز گرمخانه و مدد سرای اضطراری واقع در خیابان گمرک ابتدای خیابان هلال احمر با ظرفیت 40 نفر از هفته گذشته همزمان با سرد شدن هوا؛ اقدام به پذیرش افراد بی خانمان کرده است.

سید عباس طباطبایی با بیان این مطلب افزود: با توجه به این که ممکن است در برخی شب ها تعداد متقاضیان ورود به گرمخانه بیشتر از ظرفیت باشد؛ طی هماهنگی های انجام شده با مرکز فوریت ها این افراد برای اقامت به سایر کمپ های شهرداری تهران وگرمخانه خاوران منتقل می شوند.

به گفته طباطبایی علاوه بر این در شرایط اضطراری یک دستگاه خودرو مینی بوس یا اتوبوس گرم با امکانات پتو،غذای گرم و چای برای شب گذرانی کارتن خواب ها در نظر گرفته شده تا در صورت تقاضای بیش از ظرفیت گرمخانه؛ در این خود روها مستقر شوند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 خاطر نشان کرد: کارتن خواب ها و افراد بی خانمان به صورت خود معرف و یا از طریق گشت های نواحی جمع آوری و به گرمخانه ها منتقل می شوند و می توانند از خدمات استحمام، غذای گرم و جای خواب استفاده کنند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد کارتن خواب در سطح شهر با شماره تلفن 137 تماس بگیرند.

700700

کد خبر: 708011

وب گردی

وب گردی