بیمه ایران به زایران اربعین حدود یک میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد

مدیر اتومبیل بیمه ایران گفت: در ایام اربعین در مجموع 952 میلیون تومان خسارت به زائران پرداخت شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی بیمه ایران ، عباس فراشیانی با اعلام این مطلب افزود: دراین ایام علاوه بر اعزام 16 تیم پرداخت خسارت سیار ، شعب بیمه ایران در استانهای همدان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان در آماده باش کامل بودند تا به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کامل انجام شود.
وی گفت: در مجموع در این ایام 434 مورد اعلام خسارت مالی شد که تیمهای پرداخت خسارت بیمه ایران با قابلیت اختیار نامحدود در برآورد و پرداخت خسارت همچنین پرداخت الکترونیکی در صحنه تصادف به زیان دیده، 952 میلیون تومان به خسارت دیدگان پرداخت کردند.
بگفته فراشیانی 26 مورد نیز پس از اعلام خسارت و بررسی ازجانب کارشناسان بدلیل آنکه خسارت جزئی بود و مقصر نخواست تخفیفاتش از بین برود بصورت نقدی ازجانب مقصر به زیان دیده پرداخت شد.
مدیر بیمه اتومبیل بیمه ایران افزود: در همین مدت 132 مورد اعلام خسارت داشتیم که مقصر ، بیمه نامه سایر بیمه گرها را داشت و کارشناسان ما با حضور در صحنه تصادف به راهنمایی و مشاوره پرداختند.
وی گفت: امسال خسارات مالی نسبت به سالهای قبل افزایش یافت و خسارت جرحی 6 مورد در مهران و 3 مورد در چذابه و شلمچه گزارش شد که به آنها نیز رسیدگی شد.
101/401

کد خبر: 708070

وب گردی

وب گردی