هیات رئیسه والیبال رای به جذب سرمربی جدید داد

هیات رئیسه فدراسیون والیبال عصر امروز (شنبه) برای بررسی عملکرد تیم ملی در سال 2016 نشست داشت و به رئیس فدراسیون مجوز داد که برای جذب سرمربی جدید اقدامات لازم را بعمل آورد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم های ملی در سال 2016 عصر امروز در دفتر دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.
در ابتدای این نشست عبدالعظیم عزیزخانی رئیس سازمان ساحلی گزارشی از عملکرد یک ساله سازمان ساحلی و تیم های ملی ساحلی کشورمان در رویدادهای مختلف ارائه کرد.
سپس زهره میرسپاسی نایب رئیس بانوان گزارشی از روند رو به رشد والیبال زنان ایران و اقدامات انجام شده در سال 2016 برای حاضران ارائه کرد و برنامه های تیم های ملی بانوان ایران در رویدادهای پیش رو را تشریح کرد.
دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز گزارشی از روند رشد والیبال ایران از سال 2001 به بعد و برنامه های این رشته ورزشی برای چند سال آینده به هیات رئیسه فدراسیون ارائه کرد.
در ادامه این نشست، محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال نیز گزارشی از جلسات کارشناسی رئیس فدارسیون والیبال با کارشناسان، مربیان، والیبال نویس های تخصصی و پیشکسوتان این رشته ورزشی درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در سال 2016 با هدایت رائول لوزانو در سه تورنمنت انتخابی المپیک در توکیو، لیگ جهانی و بازی های المپیک 2016 ریو ارائه کرد.
در پایان این نشست که به مدت سه ساعت طول کشید، پس از بحث و بررسی هیات رئیسه فدراسیون والیبال تصویب کرد، با توجه به بررسی پایان قرارداد رائول لوزانو به همکاری با این مربی پایان داده شود و فدراسیون به صورت رسمی مذاکره با گزینه های مورد نظر خود از جمله آناستازی، مندز، استویچف و… برای هدایت تیم ملی والیبال ایران در سال 2017 را آغاز کند.

101/401

کد خبر: 708142

وب گردی

وب گردی