رئال سوسیداد - بارسلونا؛ کاتالان ها به دنبال شکست طلسم 7 ساله

دو تیم سوسیداد و بارسلونا، امشب (7 آذرماه) از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه آنوئتای منطقه سن سباستین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، این بازی در حالی برگزار می شود که بارسلونا ۷ سال است که در آنوئتای ایالت سن سباستین، ورزشگاه خانگی سوسیداد پیروز نشده است. هرچقدر که آبی و اناری ها در نیوکمپ خوب عمل کرده اند، در این ورزشگاه ناموفق بوده اند و حالا در حالی به مصاف سوسیداد می روند که سوای تمام این آمار و ارقام، این تیم بسیار آماده است. این تیم در ۵ بازی اخیر خود ۴ پیروزی کسب کرده و ۱۲ گل نیز به ثمر رسانده است. تنها شکست آن ها به پنج هفته پیش و دیدار برابر بیلبائو باز می گردد. آن ها هم اکنون تیم پنجم جدول رده بندی هستند و تنها ۴ امتیاز با بارسلونا که در مکان دوم قرار گرفته است فاصله دارند.

در آن سوی میدان بارسلونا پس از تساوی ناامید کننده برابر مالاگا در نیوکمپ، با ۲ گل سلتیک را در لیگ قهرمانان شکست داد و اکنون برای بیشتر نشدن فاصله ۴ امتیازی اش با رئال مادرید باید پیروز این میدان باشد. وگرنه این اختلاف پیش از ال کلاسیکو می تواند به ۶ یا ۷ برسد. بارسلونای پر فراز و نشیب این فصل به هیچ وجه عملکرد دفاعی خوبی نداشته است. آن ها در ۱۲ بازی ابتدایی خود در این فصل ۱۳ گل دریافت کرده اند و از این حیث اصلا در حد و اندازه های قهرمانی نبوده اند. در بازی فردا اینیستا و اومتیتی غایب خواهند بود و حضور پیکه به علت مصدومیت جزئی که دارد هم اکنون در هاله ای از ابهام قرار دارد و شاید انریکه ریسک حضور او در بازی فردا را نپذیرد.

تیم میزبان نیز روبن پاردو و برگارا را که چند هفته ای هست در مصدومیت به سر می برند در اختیار نخواهد داشت. دیدار فردا با توجه به فرم آماده دو تیم در خط حمله، احتمالا از آن دیدارهای جذاب از آب در می آید. دیداری که احتمال نتایج عجیب غریب نیز در آن زیاد است.

* نکات آماری بازی:

* بارسا از ۹ بازی خارج از خانه اخیر خود ۸ پیروزی کسب کرده است.

* سوسیداد در ۵ بازی خانگی اخیر خود پیروز میدان بوده است.

* سوسیداد سه بازی اخیر خود را با کلین شیت پشت سر گذاشته است.

* رئال سوسیداد ۴ برد پیاپی را در ۴ هفته اخیر کسب کرده است. آن ها ۷ سال است که در خانه به بارسلونا نباخته اند.

* پیش بینی وبسایت معتبر whoscored: سوسیداد 2 - 2 بارسلونا

** ترکیب احتمالی دو تیم:

602/101

کد خبر: 708195

وب گردی

وب گردی