تفکرات آیت ا... هاشمی دانشگاه آزاد اسلامی را سرپا نگه داشته است

دبیر هیات امنای استان اردبیل گفت: تفکرات آیت ا... هاشمی و دکتر میرزاده باعث شده است علی رغم هجمه هایی که علیه دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، همچنان سرپا باشد و در خدمت دانشجویان و اساتید باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر علی شامل در اجلاس هم اندیشی دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با دبیران هیأت امنا و رؤسای واحدها و مراکز استان های اردبیل و آذربایجان غربی گفت: تفکرات آیت ا... هاشمی و دکتر میرزاده باعث شده است علی رغم هجمه هایی که علیه دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، همچنان سرپا باشد و در خدمت دانشجویان و اساتید باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که حضور دکتر نوریان به عنوان مدیرکل هیات موسس که فردی بسیار دلسوز و با سعه صدر هست، موجب خیر و برکت باشد.

دکتر خدابخش رییس هیات عالی نظارت منطقه ۱ در این جلسه گفت: دکتر نوریان به خاطر علاقه ای که به دانشگاه آزاد اسلامی دارند برای توسعه و شکوفایی دانشگاه تلاش می کنند که من به نوبه خودم تشکر می کنم.

دکتر خدابخش افزود: در هفته گذشته دو تن از فرزندان اردبیل دار فانی را وداع کردند؛ آیت ا... موسوی اردبیلی که عضو هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی بودند و سلیم موذن زاده اردبیلی که چهره ملی اسلامی بوده و حنجره خود را وقف امام حسین (ع) کرده بود، من به نوبه خود به مردم استان و همشهریان اردبیلی تسلیت عرض می کنم.

کد خبر: 708267

وب گردی

وب گردی